درب سریع صنعتی، کرکره اتوماتیک پلی کربنات و کرکره برقی شفاف در زمره محصولات تولیدی پرکاربرد و پر طرفدار شرکت خدمات حفاظتی اشل می باشند که در ادامه به معرفی و کاربردهای هر یک خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۲۴۶۵۱۴
سرعت، امنیت و جذابیت با محصولات حفاظتی و کرکره اتوماتیک اشل

درب سریع صنعتی

شرکت خدمات حفاظتی اشل، با بیش از 20 سال فعالیت در حوزه تولید و عرضه محصولات حفاظتی نظیر انواع دوربین های مدار بسته، درب های اتوماتیک، سقف اتوماتیک و سایبان برقی، آگاهانه نسبت به نیاز جامعه و همسو با فناوری روز دنیا عمل کرده و همواره پایبند به عهد و پیمان خود با مشتریان بوده است. درب سریع صنعتی، یکی از تولیدات مهم این شرکت بوده و نوعی درب است که به دلیل طراحی و ویژگی های منحصر به فرد به کار رفته در تولید آن، مناسب برای فضاهای با کاربرد صنعتی می باشد. درب سریع صنعتی برای هر محیطی که در آن ترافیک و حمل و نقل کالاها یا افراد زیاد باشد و نیز صرفه جویی در انرژی مهم تلقی شود، مناسب خواهد بود. همچنین درب های سریع، درب های منعطف و سبک برای مصارف صنعتی هستند. این درب ها در انواع و جنس ها و کیفیت های متفاوت که بستگی به کاربرد و مکان مورد استفاده و سفارش کاربر دارد، طراحی و تولید می شوند؛ مانند درب های سریع افقی، عمودی، تاشو، کشویی، چرخشی، pvc و ... .

نمونه درب صنعتی سریع

کاربرد درب صنعتی سریع

باز و بسته شدن سریع این نوع درب ها، باعث کاهش تلفات هوای خنک یا هوای گرم موجود در فضا می شود و به عبارتی مکانیسم کاهش زمان باز و بسته شدن درب موجب می شود جریان هوای فضای داخلی کمتر با فضای بیرون مورد تبادل قرار گیرد. در محیط هایی مثل کارخانجات تولید مواد غذایی و مواد دارویی که لازم است محدودیت های شدید ورود و خروج مواد زائد و مواد غیربهداشتی در نظر گرفته شود، استفاده از درب های سریع صنعتی به دلیل باز و بسته شدن این درب ها در حداقل زمان ممکن، می تواند موجب کاهش خطر ورود آلودگی به محیط گردد. همچنین در صنعت تولید اتومبیل، درب های سریع به خوبی شناخته شده و آزمون خود را پس داده اند. در کارخانجات تولید خودرو، حجم بالایی از خودروها در بازه های زمانی کوتاه تولید می شوند. درب های پر سرعت برای فرآیندهای لجستیک بسیار مهم هستند، چرا که سرعت بالای این درب ها و نیاز به نگهداری و تعمیر کم، می تواند تولید مطلوب را تضمین نماید. درب های تاشوی سرعت بالا، خصوصاً در سوله های تولید و تنظیم دینام استفاده می شوند.

همانطور که می بینید درب های سریع صنعتی، بهره وری شرکت ها و صاحبان صنایع را افزایش می دهند. سرعت زیاد باز و بسته شدن، مدت انتظار در مقابل درب ها را کاهش می دهد و بنابراین فرآیندهای لجستیکی را تسریع می بخشد و ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، کنترل دما و فشار محیط را آسان تر می کند، مناطق تمیز را از آلودگی حفظ نموده و ضمن برآورده ساختن تمام این موارد، ترافیک در فضاهای مختلف را سرعت می بخشد. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به نمای زیبا، حفظ ایمنی فضاها و ... اشاره نمود.

کرکره اتوماتیک پلی کربنات

شرکت اشل تولید کننده ای پیشرو در عرصه تولید کرکره اتوماتیک پلی کربنات می باشد که به مشتریان خود طیف بهینه ای از کرکره های اتوماتیک پلی کربنات را ارائه می نماید. در ساخت این نوع کرکره ها، از قطعات با ویژگی های متفاوتی استفاده می شود و بر همین اساس انواع این محصولات با کیفیت های مختلف در بازار موجود است. نوع منبع تغذیه، درجه حفاظت، نیروی بالابر، سبک ساخت، جنس، ابعاد کرکره، ضخامت، شفافیت، درجه اتوماسیون، موقعیت قرارگیری (داخلی یا خارجی)، نوع (نیمه اتوماتیک، کاملاً اتوماتیک)، نوع کاربرد (صنعتی، تجاری، فروشگاه ها و ...) و ... عواملی هستند که در کیفیت و قیمت نهایی کرکره اتوماتیک پلی کربنات تأثیرگذار خواهند بود. کرکره پلی کربنات اتوماتیک می تواند ترکیبی از شفافیت، مقاومت حاصل از تخته پلی کربنات با لوله آلومینیومی/ استنلس استیل باشد. کرکره اتوماتیک پلی کربنات، همچنین دارای سیستم کنترل فرکانس به منظور کنترل سرعت باز و بسته شدن پره ها می باشد. لازم به ذکر است که این امکان برای کاربران این کرکره ها در نظر گرفته شده است تا در مواقعی که سیستم اتوماتیک به دلیل قطعی برق فعال نمی شود، از مکانیسم دستی برای بهره گیری از کارکردهای مورد انتظار، استفاده نمایند.

کرکره اتوماتیک پلی کربنات

مزایا و کاربرد های کرکره اتوماتیک پلی کربنات

این کرکره ها از یک طراحی ایده آل و محبوب به منظور بهره گیری در فضاهایی هستند که به امنیت و شفافیت نیاز دارند. پلی کربنات یک ماده ساخت بشر است که به خصوص برای کرکره های غلتکی مناسب است و مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده، مانند شیشه شفاف است، اما برخلاف شیشه، شکستن آن سخت است. نوع طراحی و مواد به کار رفته در ساخت این کرکره ها باعث می شود کرکره های پلی کربناتی اتوماتیک شرکت اشل، بسیار قوی و در مقابل ورود اجباری مقاوم باشند. ترکیبی از دید بالا در اثر شفافیت و تأمین ایمنی، درب های کرکره ای پلی کربنات اتوماتیک ما برای مغازه هایی که می خواهند کالاهای با ارزش را به نمایش بگذارند، مانند جواهرفروشی ها، ایده آل هستند. همچنین این کرکره ها برای محل هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند، به عنوان مثال بانک ها، گزینه مناسبی هستند.

کرکره برقی شفاف

اولین حسی که در مورد استفاده از این کرکره در یک محیط به شما دست خواهد داد، این است که وجود این کرکره ها در عین حفظ جو خوش آمدگویی و استقبال به وارد شوندگان به محیط، احساس امنیت مطلوبی را ایجاد می کنند. کرکره برقی شفاف در انواع مختلف و با نماهای زیبا طراحی و تولید می شود و مناسب استفاده در موقعیت های تجاری، فرودگاه ها، مراکز خرید، منازل و پاسیوها، نمایشگاه های اتومبیل و ... می باشد.

کرکره های برقی شفاف، معمولاً خودشان قفل می شوند، با این حال قفل برقی استاندارد اضافی با قفل های الکترونیکی کنترل شده برای امنیت بیشتر، در ساخت آن ها تعبیه می شود. جنس کرکره های شفاف معمولاً از ماده پلی کربنات است که بسیار شفاف بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. پلی کربنات همچنین دارای خواص ضدحریق خوبی است که تقریباً غیر قابل اشتعال بوده و خود خاموش شونده می باشد. کرکره برقی شفاف ترکیبی از امنیت و دید بالا را فراهم می کنند. قابل ذکر است که از ماده فایبرگلاس هم در صنایع تولید کرکره شفاف استفاده می شود؛ اما معمولاً کرکره های جدید از پیوندهای پلی کربنات نانوکامپوزیت با کیفیت بالا ساخته می شوند که توسط لوله های آلومینیومی تقویت شده اند.

منابع:

  1. https://dir.indiamart.com/impcat/polycarbonate-rolling-shutter.html
  2. http://www.standardautomation.in/polycarbonate-rolling shutters.html
  3. https://en.m.wikipedia.org/wiki/High-speed_door
  4. https://www.hormann.co.uk/industry-commerce-and-public-authorities/industrial-doors/high-speed-doors/
  5. https://www.hvpshutters.co.uk/facade-polycarbonate-roller-shutter.php
  6. https://www.srlltd.co.uk/news-srl-ltd-now-manufacture-polycarbonate-transparent-electric-roller-shutter-doors/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها