رییس سازمان حج و زیارت زمان ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع ۹۹ را نهم اسفندماه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۴۶۴۴۲
زمان ثبت‌نام حج ۹۹ اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، علیرضا رشیدیان همچنین در شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه و حج به برنامه‌های اجرایی حج ۹۹ اشاره کرد و از آغاز مذاکرات هیأت مسکن در عربستان خبر داد و گفت: نام‌نویسی از دارندگان قبوض اولویت‌های حج تمتع آینده از نهم اسفندماه آغاز و به‌زودی قیمت نهایی حج مشخص و اعلام خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای حوزه‌های حمل ونقل، تغذیه، تدارکات، پزشکی و هواپیمایی انجام و در زمان مناسب اجرایی خواهد شد.

رییس سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: دهه مبارک فجر، پاسداشت روزهای پرافتخار بهاری است که در سایه رشادت‌ها و استقامت این ملت و خون پاک شهیدان امروز تبدیل به درخت تناور نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

رشیدیان افزود: این دوران، تجلی اراده، عظمت و وحدت این ملت و رهبری مدبرانه آن است که در مقابل سلطه استکبار ایستادند و پرچم عزت، شرف و استقلال خود را بر فراز این سرزمین برافراشتند.

رییس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در طلیعه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی درحالی به حرکت خود ادامه می‌دهد که دشمن با همه توان بر دستاوردها و ارزش‌های ایرانی و اسلامی این ملت و استقلال، آزادگی و جمهوریت آن می‌تازد تا اهداف شوم خود را در جهت سلطه بدون منازع خود بر منطقه رقم زند اما به طور قطع در سایه این همدلی ملت راه به جایی نخواهد برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ـ نیز در سخنانی بیان کرد: دهه فجر که پیروزی انقلاب اسلامی را به همراه داشت، بهشتی از معنویت را در این دوران ایجاد کرد و شخصیت‌های بزرگی را به تمام قامت برای اسلام و مسلمین با عقلانیت کامل و موازین دینی تربیت کرد.

وی گفت: امام راحل افراد صالح و ارزشی را تربیت کردند و امروز همه مدیون ایشان و مقام معظم رهبری هستیم که این راه را با عزت، افتخار و سربلندی دنبال کردند و ایران اسلامی را در جایگاهی باعزت در عرصه بین‌المللی قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها