نایب رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال:

واژه «AT HOME» به معنی میزبانی در کشورمان نیست

نایب رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: AFC تضمینی به باشگاه‌های ایرانی و فدراسیون فوتبال درباره میزبانی در بازی‌های برگشت لیگ قهرمانان آسیا نداده است.
کد خبر: ۱۲۴۶۳۴۱
واژه «AT HOME» به معنی میزبانی در کشورمان نیست

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس موسوی درباره ادعای فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مبنی بر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی تیم‌های ایرانی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به آن‌ها تضمین ارائه کرده است، گفت: AFC هیچگونه تضمینی به ایران برای میزبانی تیم‌های کشورمان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا ارائه نکرده است و در کل کنفدراسیون به هیچ یک از اعضای خود آن هم کشوری مانند ایران که در موضع ضعف است چنین تضمینی نمی‌دهد.

وی افزود: تنها نکته‌ای که فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها در بیانیه‌های AFC به آن استناد می‌کنند
«AT HOME» است. با این کلمه نمی‌توانیم بگوییم ما میزبانی بازی‌های دور برگشت را گرفته ایم و کنفدراسیون به ما تضمین داده است.

قاضی دیوان عالی کشور و نایب رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما امیدواریم میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان باشیم، اما هر فردی تا حدی به فوتبال آشنا باشد می‌داند برگزاری سه بازی متوالی در خارج از خانه از لحاظ فنی به سود تیم‌های ایرانی نیست. این موضوع یک توافق یا پیروزی بزرگ نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها