واکنش جنبش نجباء به معامله قرن؛

حق تنها با سلاح مقاومت گرفتنی است

جنبش نجباء عراق اعلام کرد: استرداد حقوق جز با قبضه تفنگ، دهانه توپ و سلاح مقاومت ممکن نیست و در جهانی که تنها زبان زور را می‎فهمد این سلاح می‌تواند تاریخ‌ساز شود.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۷۰
حق تنها با سلاح مقاومت گرفتنی است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، جنبش «النجباء» عراق امروز (پنجشنبه) با صدور بیانیه‌ای در واکنش به رونمایی از طرح آمریکایی-صهیونیستی «معامله قرن»، گفت تمام محور مقاومت در پشت سر فلسطین است و حقوق از دست رفته تنها می‌توان با تفنگ پس گرفت.

در بیانیه این جنبش آمده است: آمریکا به عنوان نماد استکبار جهانی و پدرخوانده صهیونیسم جهانی بار دیگر بازگشته و سلسله تلاش‌های متوالی تلاش می‌کند تحت عنوان معامله قرن، فلسطینی‌ها که صاحبان قانونی فلسطین هستند از سرزمینشان اخراج کند و فلسطین را کاملا یهودی کند تا جنایات خود علیه ملت فلسطین به شکل خاص و علیه ملت‌های مستضعف جهان به شکل عام کامل کرده باشد.

این ظلم بزرگ و سرقت تاریخی حقوق مشروع در میان هروله اکثر سران عرب و تسلیم آنها در برابر خواست اسرائیل و آمریکا صورت گرفت به نحوی که خود آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم انتظار این همه همراهی را نداشتند. این کشورها اکنون خود را برای قرار دادن در جبهه اسرائیل و آمریکا آماده می‌کنند تا حقیقت خود را نشان داده باشند اما رؤیاهای «ترامپ احمق» و دنباله‌روهای وی جز توهم نیست و بر روی مومنانی که معتقد به وعده خدا و پیروزی هستند، تأثیری نمی‌گذارد.

این جنبش تأکید کرد: کرامت، عزت و استرداد حقوق جز با قبضه تفنگ، دهانه توپ و سلاح مقاومت ممکن نیست. در جهانی که تنها زبان زور را می‎فهمد این سلاح می‌تواند تاریخ بسازد همانگونه که اکنون شاهد پیروزی‌هایش در لبنان، عراق، یمن، سوریه و ایستادی تاریخی جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام قوای استکباری جهان در تمامی زمینه‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها