عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با جام جم آنلاین:

توان موشکی، الگوی بخش اقتصادی شود

عضو کمیسیون برنامه وبودجه گفت:باید شرایطی درنظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود که از حیث مقابله با نفوذ و تحریم های خارجی بتوانیم از قدرتمندترین کشورهای جهان باشیم.
کد خبر: ۱۲۴۵۷۶۷
توان موشکی، الگوی بخش اقتصادی شود

حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت های نظامی جهان محسوب می شود افزود: در امور اقتصادی کشور اعم از تولید وخود کفایی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم حرف اول را بزنیم.

وی تاکید کرد: با تکیه بر دانش، و جوانان دانش آموخته و اتکا به ثروت های ملی می توان از جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هر گونه گزند و تهاجم اقتصادی صیانت کرد.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه گفت :قدرت اقتصادی ،به ما این اجازه را می دهد به جای اینکه دستمان را به سوی کشورهای بیگانه دراز کنیم خودمان تامین کننده مصارف کشور و حتی دیگر کشورها باشیم.

حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور امنیت غذایی را یکی از مهمترین فاکتورهای قدرت دانست و افزود:با قدرت در این بخش دیگر دستمان به سوی اجنبی دراز نخواهد بود و و می توانیم معیشت مردم را با تکیه بر خودکفایی داخلی تامین کنیم و هیچ نگرانی از این بخش نداشته باشیم .

وی گفت: باید در امر اقتصاد همانند بخش های نظامی و موشکی به خود باوری و تکیه بر توان داخلی برسیم تا کشور را از هر گونه نفوذ اقتصادی و سیاسی دور کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها