یک فعال سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

برخی نمایندگان مجلس فعلی دنبال کارهای اقتصادی خودشان بودند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه عملکرد مجلس در حوزه نظارت بسیار ضعیف بوده است گفت: متاسفانه برخی نمایندگان بدنبال کارهای اقتصادی خود بودند و نه حل مشکلات اقتصادی مردم.
کد خبر: ۱۲۴۵۵۷۹
برخی نمایندگان مجلس فعلی دنبال کارهای اقتصادی خودشان بودند

کمال سجادی در گفت و گو با جام جم آنلاین ، با بیان اینکه مجلس دو کار و وظیفه مهم بر عهده دارد گفت: تصویب قوانین مورد نیاز کشور و تحقیق و نظارت و بررسی در امور کشور از وظایف نمایندگان مجلس است.
وی ادامه داد: به هر حال مجلس بخشی از قوانین مورد نیاز کشور را به تصویب رسانده اما در بخش نظارتی که می بایست به نمایندگی از عموم مردم عمل کند بسیار ضعیف بوده است.

سجادی گفت: قانون حق تفحص در تمام امور کشور را به نمایندگان واگذار کرده و این ضعف خود نمایندگان است که تاکنون نتوانسته اند کاری را پیش ببرند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: به جز چند مورد انگشت شمار نظارت هایی صورت گرفته و بقیه بویژه در مورد موضوعات اقتصادی و...رها شده است.

سجادی با تاکید بر عملکرد ضعیف مجلس در بخش نظارتی اظهار کرد: صلاحیت 90 نماینده در این دوره تایید نشده و براساس اخبار منتشر شده مشکلات اقتصادی از دلایل عمده رد صلاحیت هاست.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: به همین دلیل و با توجه به عملکرد ضعیف نمایندگان در این دوره از مجلس، مردم به افرادی رای خواهند داد که به نیازهای اساسی آنها در معیشت شان توجه بیشتری داشته باشند.

سجادی با بیان اینکه می بایست مجلس آینده در تراز گفتمان و آرمان های انقلاب و شان نظام باشد گفت: مجلس در مسایل مدیریتی از جمله رای اعتماد به وزرا میتواند نقش مهمی داشته باشد و افرادی که صلاحیت لازم را برای خدمت داشته باشند انتخاب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها