شرکت کاسپین رنت کار در زمینه اجاره ماشین عروس خدمات منحصر بفردی ارایه میدهد .
کد خبر: ۱۲۴۵۴۳۸
اجاره ماشین عروس با گل آرایی در شرکت کاسپین رنت کار

در شرکت ما بنا به خواسته عروس و داماد های عزیز اجاره ماشین عروس با گل آرایی انجام میشود که زیبایی خاصی به ماشین عروس و مراسم آنها میدهد .

اجاره ماشین عروس

اغلب اجاره ماشین عروس بدون راننده میباشد اما در شرکت کاسپین رنت اجاره ماشین عروس بدون راننده هم امکان پذیر میباشد . ما در زمینه دسته گل عروس و تاج گل عروس هم خدماتی ویژه با قیمتی مناسب ارایه میدهیم .

شما عزیزان میتوانید جهت استعلام قیمت و درخواست اجاره ماشین عروس با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

شرایط اجاره ماشین عروس در شرکت ما با شرایطی آسان میباشد

که این شرایط عبارت اند از : اجاره ماشین بدون چک یا اجاره ماشین با سفته ما این شرایط را قرار داده ایم که عروس و داماد های عزیز بتوانند به راحتی و شرایطی مناسب ماشین مورد نظر خودشان را از ما اجاره کنند .

شرایطی زمانی اجاره ماشین عروس اغلب 15 ساعته محاسبه میشود یعنی شرکت اجاره خودرو از ساعت 9 صبح الی 12 شب ماشین خود را در اختیار اجاره گیرنده قرار میدهد . البته اگر از ساعت ارایه شده بیشتر بشود و خودرو در اختیار عروس و داماد باشد شامل ساعت اضافه میشود که باید پس از مراسم به صاحب خودرو مازاد مبلغ را پرداخت کنند .

ماشین عروس های شرکت کاسپین رنت کار برای انواع فضای کلاسیک و فضای مدرن تعبیه شده است که دسته ی اول شامل خودروهای کلاسیک میشود و دسته دوم شامل خودرو های مدرن میشود . این امر باعث شده است که زوجین بتوانند خودرو مورد نظر خودشان را مناسب سلیقه ای که دارند انتخاب کنند که به مراسم آنها جلوه ای مناسب و زیبا بدهد .

شما دوستان عزیز اگر قصد دارید خودرو خودتان را بدون راننده از ما اجاره کنید دیگر شما هیچ گونه مسولیت و تضمینی در قبال خودرو ندارید . اما اگر قصد دارید خودرو مورد نظر خودتان را از ما بدون راننده اجاره کنید قطعا شرایطی را بهمراه دارید که در قسمت ذیل به آنها میپردازیم . آن شرایط عبارت است از :

مبلغ ودیعه نقدی در اختیار شرکت اجاره دهنده به عنوان امانت قرار میدهید .

یک فقره چک یا سفته بعنوان ضمانت نزد شرکت به امانت میگذارید . در ضمن چون خودرو بدون راننده در اختیار شما قرار گرفته است در روز مراسم از ساعت تحویل خودرو تا ساعت پایانی تحویل شما تمام مسولیت خودرو مورد اجاره را بهمراه دارید . اگر نظر ما را میخواهید این است که ماشین عروس خود را تا جایی که ممکن است بسیار شیک و با رنگی مناسب انتخاب کنید به این دلیل که قطعا روز مراسم شما بسیار ویژه باید باشد و یکبار اتفاق میفتد . برای همین باید برای اون روز مراسم سنگ تموم گذاشت به همین واسطه اجاره ماشین عروس در روز مراسم و قطعا در زمان فیلمبرداری جلوه ای خاص و شیک دارد .

تمام ماشین عروس های شرکت ما به روز و مدل های جدید میباشد که قیمت های متفاوتی دارد اغلب خودرو های ما خارجی میباشد که تعدادی از برند های خودرو را در قسمت ذیل معرفی میکنم .

برخی از خودرو ها عبارت اند از : ماشین های کمپانی بی ام و ماشین های کمپانی بنز و ماشین های کمپانی پورشه و خیلی از خودرو های خارجی دیگر که شرکت ما برای شما عزیزان در نظر گرفته است .

کاسپین رنت کار یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت ها در زمینه اجاره خودرو و اجاره ماشین عروس میباشد .

شما عزیزان میتوانید در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و هرگونه سوال و اطلاعاتی که نیاز دارید را از ما بپرسید

09103500023 // 44146169

ماشین عروس یک امری بسیار مهم میباشد . از همین رو کسانی که توانایی خرید خودروهای لوکس را ندارند میتوانند از اجاره ماشین استفاده کنند و در شب مراسم خود از یک خودروی لوکس با هزینه بسیار مناسب لذت ببرند .

کارشناسان ما آمادگی این را دارند که به صورت ۲۴ ساعته به شما عزیزان خدمات اجاره ماشین در تهران را عرضه کنند .

به دلیل اینکه در شرکت ما قیمت های اجاره خودرو و اجاره ماشین عروس بسیار مناسب و مقرون بصرفه میباشد بهتر است که شما عروس و داماد های عزیز برای روز مراسم خود از پکیج کامل ما استفاده کنید که از مجموعه ما در بهترین روز زندگیتان زیبا ترین خاطره را بهمراه داشته باشید .

پکیج کامل شرکت ما شامل : ماشین عروس / گل آرایی ماشین عروس / دسته گل عروس و تاج گل عروس میباشد .

با ما در ارتباط باشید هم اکنون منتظر تماس شما عزیزان هستیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
۰
۰
برای اجاره ماشین عروس چطور میتونم اقدام کنم؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها