چنانچه قصد سفر در تعطیلات نوروز را دارید اما هنوز مقصد خود را انتخاب نکرده‌اید، با تورهای نوروز 99 آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه باشید.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۶۱
بهترین مقاصد گردشگری برای نوروز 99

کارشناسان تور در ستاره ونک با توجه به شرایط آب و هوایی در ایام تعطیل، بهترین تورهای نوروز را در مسیرهای داخلی و خارجی برای شما مسافران عزیز برنامه‌ریزی کرده‌اند.

بسیاری تمایل دارند که سال جدید و تعطیلات آن را در مسافرت بگذرانند تا با انگیز بیشتری سال خود را شروع کنند. اما همیشه موانعی به وجود می‌آید و سفر را کنسل می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها نبود مکان اقامتی، هزینه بالا و تکراری بودن مقاصد گردش است. اگر برای رفتن به مسافرت عزمتان را جمع کرده‌اید، پس بهتر است از حالا برنامه خود را بچینید و تا دم رفتن به مشکلی برنخورید.

در ادامه این مطلب با مقصدهای مهیج و تور نوروز که مناسب همه سلایق است، آشنا خواهید شد.

اصفهان؛ نصف جهان

توصیف کردن شهر اصفهان ازجمله کارهای بس دشوار است. زیرا اینجا نصف زیبایی‌های جهان را در خود جای‌داده است. وجود بیش از شش هزار آثار باستانی که در میانه کوه، دشت و رود به چشم می‌خورد در این امر بی‌تأثیر نبوده است.

اصفهان میراثی نفیس از سال‌ها تاریخ و هویت ملی ایرانی ست که در اعصار گوناگون زمان نام خود را فریاد زده است. اوج شکوه و اعتلای این شهر با نام حکومت صفویه پیوند می‌خورد که مظهر ذوق و هنر تاریخ ایران‌زمین بوده است.

اگر به اصفهان سفر کردید: از سی‌وسه‌پل، پل خواجو، کلیسا وانگ، میدان نقش‌جهان، کاخ عالی‌قاپو و بازار قیصریه دیدن کنید.

گز، ظروف قلم‌زنی، پولکی، نبات، برشتوک، شیرینی برنجی و جوزقندی را به‌عنوان سوغات به خانه ببرید.

یزد؛ شهر بادگیرهای خشتی

یزد یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران است که در طول تاریخ چند هزار سال سرزمین پارس نقش بسزایی داشته است.

چه در عصر ساسانیان که این شهر ساخته شد و چه تا زمانی که مغولان بر آن تاختند، عظمت این زیبای کویر هرروز بیشتر از دیروز شده است.

یزد همچنین به صنایع‌دستی و شیرینی‌های خوشمزه خود مانند قطاب، کیک یزدی، باقلوا، پشمک، حاجی‌بادام و سوهان آردی معروف است که از این بابت خیال گردشگران را برای خرید سوغاتی و یادگاری راحت کرده است.

در این شهر از بناهای تاریخی، مساجد، بازارهای قدیمی حتماً بازدید کنید و یک دوربین عکاسی همراه داشته باشید تا از لحظات خود عکس بی‌اندازید.

چابهار؛ قطب جدید گردشگری ایران

چابهار را باید در لیست شهرهای کمتر شناخته‌شده‌ ایران قرار داد. این شهر مظلومانه در استان سیستان و بلوچستان واقع‌شده که معدنی از جاذبه‌های تماشایی را در سینه خود حبس کرده است.

این بندر اقیانوسی به واسطه شناخته‌نشده بودنش، هنوز هم بکر و دست‌نخورده باقی مانده است. در این شهر همه چیز عجیب و باورنکردنی است. تالابی که به رنگی صورتی ست، کوه ای که شبیه سطح مریخ ست، گل‌های که از خاک می‌جوشند و خلیج گواتر که نمونه عالی از طبیعت است.

در بهار امسال به چابهار سفر کنید و از آب‌وهوای آن لذت ببرید. در این شهر بندری حتما غذاهای لذیذی مانند بت ماش، تباه، تخلان، تنورچه، کراهی میگو و چای ماسالا را امتحان کنید.

اسپانیا؛ طناز دریای مدیترانه

اسپانیا یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی ست که مکان‌های بسیاری برای بازدید دارد. در اسپانیا مانند فاتحان، قلمرو این امپراتوری را زیر و رو کنید. شهرهای آن را کشف کرده و با گرفتن عکس یادگاری آنجا را به نام خود کنید. تور اسپانیا به علت جزایر گوناگون در هم‌جواری اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه، زیبایی‌های طبیعی و تاریخی کهن خود، علاقه‌مندان فراوانی را جذب کرده است.

چه قصد سفر خانوادگی را داشته باشید چه یک سفر مجردی؛ اسپانیا مقصد درستی است. اسپانیا را باید یکی از بهترین کشورهایی معرفی کرد که در تور اروپا، طرفداران دو آتیشه‌ای دارد. یک کشور چندمنظوره که شما را از همه جهات سرگرم و خوشحال می‌کند. چه هنگامی که در خیابان‌های زیبای بارسلون قدم می‌زنید، چه زمانی که در الحمرا مشغول عکس گرفتن هستید و یا در سواحل یکی از جزایر قناری از نسیم مدیترانه‌ای لذت می‌برید؛ می‌دانید که تمام این‌ها یک رؤیا نیست.

برای اطلاع از تورهای نوروز 99 آژانس هواپیمایی ستاره ونک به سایت ما مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 88880000-021 تماس حاصل نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها