فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: تشییع باشکوه سردار سلیمانی، رای گسترده مردم به مقاومت در برابر استکبار جهانی بود.
کد خبر: ۱۲۴۴۴۸۲
تشییع باشکوه سردار سلیمانی رای گسترده به مقاومت برابر استکبار جهانی بود

به گزارش جام جم آنلاین از سپاه نیوز ، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه امروز در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید این نیرو که در حسینیه امام خمینی برگزار شد، پیامی خطاب به فرمانده کل قوا قرائت کرد.

متن پیام فرمانده نیروی قدس سپاه به این شرح است:

محضر مبارک رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی)

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شهادت فرمانده بی بدیل میدان‌های مختلف مقاومت، سرباز با اخلاص ولایت، علمدار مبارزه چند جانبه با آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی و مدافع مظلومان منطقه، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ شهید ابومهدی المهندس و یاران شهید ایشان را در حالی به محضر مبارکتان تسلیت عرض می‌نمایم که به توفیق الهی، اولین سیلی به صورت بزرگترین قدرت مادی عالم با اقتدار زده شد و انشاالله این ضربه مکمل تصمیم بسیار مهم پارلمان کشور عراق و اراده ملت‌های منطقه در اخراج و ازاله وجود نحس و نجس آمریکا و استکبار جهانی از منطقه خواهد بود.

مردان بزرگی، چون شهید حاج قاسم که شجاعت و درایت را از مکتب امام خمینی (ره) آموخته و مراتب ارتقا و بالندگی و قرار دادن این ویژگی‌های ارزشمند در مسیر تولید قدرت برای نظام اسلامی و فرزندان انقلاب اسلامی در سرتاسر عالم با هدایت حضرتعالی به تکامل رسانده، خداوند متعال چنان برکتی در وجود آنان قرار داده که خون این سردار شهید نهال‌های نوپای گلستان انقلاب اسلامی در منطقه و درختان کهنسال در عرصه مقاومت را آبیاری نمود و انشاالله استمرار حرکت در این راه نورانی با اقتدار ادامه خواهد داشت.

با کمال ادب و نهایت احترام، به عنوان سربازی کوچک از حسن ظن حضرتعالی و اعتمادی که در واگذاری فرماندهی نیروی قدس به اینجانب نمودید سپاسگزارم و همواره و در همه حال خود را محتاج دعای خیر و هدایت‌های حکیمانه تان می‌دانم.

ضمن تشکر از برگزاری مراسم تشییع این مهمان خدمتگذار اهل بیت (علیهم السلام) و همراهانش توسط مردم قدرشناس شهر‌های مختلف عراق و سپاس بیکران از ملت انقلابی ایران که با حضور بی حد و باورنکردنی خود در مراسم تشییع و دیگر راهپیمایی‌های بزرگی که در تمام نقاط کشور برگزار شد عظمت وجود یک کشور انقلابی تمام‌عیار را به رخ دشمن کشیدند.

برگزاری راهپیمایی‌های گسترده و مراسمات با عظمت توسط ملت‌های مختلف جهان در شهادت این شهید بین الملل، رای گسترده‌ای به قبول مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود.

سرباز کوچک شما، اسماعیل قاآنی

۱۹ دی ماه ۱۳۹۸

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها