مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از تلاش و صبوری آقای کالدرون و سرخ‌ها ممنون هستیم و ان‌شاالله مشکلات و چالش‌ها با کمی صبر حل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۴۰۶۷
انصاری‌فرد: با شناخت از روحیات کالدرون او بازمی‌گردد

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس به آرامش نیاز دارد. اگر کمی زمان داده شود، برخی از مشکلات قابل حل است. البته تا این جا هم همراهی و صبوری خوبی از کادر فنی دیده‌ایم. همچنین بازیکنان که از فصل قبل 10 تا سی درصد طلب دارند و باید قسط بعدی قراردادهای‌شان را هم در شروع بازی‌های نیم فصل دوم پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: برای مقطع کنونی و پرداختی‌های مهم، اقداماتی انجام‌ شده که می‌توان به حل و فصل بخشی از چالش‌های مالی و ‌پرداختی‌های سنگین که باید‌‌ در سه هفته آتی انجام شود، امیدوار بود. رایزنی‌ها در حال نتیجه دادن است. همه آنها که تا به امروز صبوری و همراهی کرده‌اند اگر باز هم برای مدت کوتاهی، همراهی کنند، می‌توان امیدوار بود که مشکلات آرام آرام حل شود. دغدغه اصلی مجموعه باشگاه این است که ظرف دو، سه روز آینده پولی به باشگاه تزریق شود تا چالش‌های اصلی مدیریت شود. امید آنکه همدلی‌ها، با هم بودن‌ها، صداقت، صبر و سربلندی هواداران عاشق در نزد همه ما حرف اول را بزند و حب و بغض‌های شخصی در رفتار، کردار و نوشتار هیچ یک از ما جایی نداشته و همه برای اقتدار پرسپولیس و هواداران تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: با روحیاتی که از آقای کالدرون سراغ داریم ایشان هم باز می‌گردد. کالدرون و سرخ‌ها نهایت همکاری را با باشگاه داشته‌اند. این مساله را بارها اعلام کردیم و باز هم مورد تاکید قرار می‌دهیم. هواداران هم این مسایل را مورد توجه دارند. آنها حمایت همه جانبه‌ای از تیم و به ویژه آقای کالدرون داشته اند و دارند که پاسخی به زحمات و همراهی ایشان است.

انصاری فرد تصریح کرد: همکاری خوبی را از سوی سرمربی و بازیکنان شاهد بودیم. وضعیت کنونی برای زمان زیادی ادامه پیدا نمی‌کند و باشگاه به کمی زمان بیشتر نیاز دارد تا مشکلات را حل کند. این زمان اگر به ما داده شود تمام تلاش این است که اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان بدون استرس‌های این گونه از ناحیه مسایل مالی و در آرامش مسایل خود را دنبال کنند. باشگاه حقیقتا نتوانسته به تعهدات خود به سرمربی تیم عمل کند‌ و ما تلاش داریم دغدغه‌های ایشان و پرداختی به بازیکنان تیم‌ را حل و برخی سوء تفاهم‌ها را از بین ببریم. از هواداران عزیز هم درخواست داریم در راستای آرامش تیم تلاش کرده و یاری‌رسان باشگاه خود باشند و در راستای موفقیت بیشتر سرمربی موفق خود گام‌ بردارند.

انصاری فرد گفت: استراتژی و دغدغه بنده و مجموعه باشگاه حل مشکلات و فعالیت آقای کالدرون و بازیکنان در آرامش است. ما در طول فصل حسب وظیفه حامی سرمربی تیم بودیم و به رغم افزایش هزینه‌های باشگاه، بدهی‌های سنگین و هزینه شدن بخشی از درآمدهای این فصل سعی کردیم با جذب حامیان مالی جدید و همراهی اسپانسرهای قبلی پرداختی های تیم را به سی درصد برسانیم تا آرامش در تیم حاکم باشد اما این آرامش حاصل نشد مگر با همراهی آقای کالدرون که حق و حقوق‌شان پرداخت نشده و همچنین بازیکنان که از فصل گذشته طلب دارند. ما سخت می‌کوشیم‌ چالش‌ها را حل کنیم و حتی بدنبال قرض گرفتن ‌از دوست و آشنا هستیم. ان شاالله با کمی صبر چالش‌ها حل می‌شود‌. هواداران ‌عزیز هم صبور باشند. ما یک‌ تیم هستیم‌ و باید همدلی حرف اول را بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها