حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان، مهمترین تاکتیک تیمش را وحدت و همدلی خواند.
کد خبر: ۱۲۴۳۸۴۰
استیلی: در تیم امید بحث ملی است نه قرمز و آبی/ مهمترین تاکتیک ما وحدت و همدلی است

به گزارش جام جم آنلاین ، حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال امید اظهار داشت: ابتدا باید از حضور خبرنگاران و پیشکسوتان عزیز تشکر کنم که به تمرین تیم امید آمدند. اینجا بحث قرمز و آبی نیست، بحث ملی است.

وی افزود: باید از یکی از اپراتورهای تلفن همراه و همچنین دیگر عزیزانی که به تمرین امروز ما آمدند، تشکر کنم. امروز اولین جلسه‌ای بود که همه‌ی بازیکنان را در اختیار داشتیم، از جمله اللهیار صیادمنش. اردوی خوبی را نیز در قطر پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را به حداقل ممکن برسانیم. همچنین از طریق جی پی اس آمادگی بازیکنان را رصد می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد کمک یک میلیاردی وزارت ورزش و جوانان به تیم امید گفت: باید از مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک تشکر کنم که به تیم امید کمک کردند. از فدراسیون نیز ان‌شاء‌الله کمک می‌رسد! سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ اخلاقی و فنی انتخاب کنیم. مهمترین تاکتیک ما وحدت و همدلی است. مهمتر از آن نیاز به دعای مردم داریم و قول می‌دهیم بازیکنان برای خوشحالی و سربلندی همین مردم تلاش کنند.

استیلی در واکنش طرح به این موضوع که بحث عدم دعوت عارف غلامی اخلاقی بوده است نه فنی، گفت: یک خواهشی از شما دارم. در حال حاضر که تیم مهیای سفر به تایلند و پیکارهای انتخابی المپیک است، این مسائل را مطرح نکنید. عارف را دوست دارم و خودم او را به تیم امید آوردم، اما الان باید درباره بچه‌هایی که اینجا حضور دارند، صحبت کنیم. عارف البته جزو 50 نفر تیم است.

وی در مورد اینکه در اردوی قطر از برخی از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: چند بازیکن داریم که چندپسته هستند و برای ما اهمیت دارند. در تمرینات از آنها استفاده کرده‌ایم، از جمله مهدی‌خانی که مقابل قطر بازی کرد. این بازیکنان فوق‌العاده خوب بودند. سعی می‌کنیم از بازیکنان به بهترین نحو استفاده کنیم تا اول تیم سود برده و سپس خودشان سود ببرند.

سرمربی تیم فوتبال امید اشاره‌ای به پاداش‌های قبلی در نظر گرفته شده برای اعضای تیم امید کرد و گفت: در این دو روز که آمدم، استراحت نکرده و کنار خانواده نبودم. من فقط دنبال تأمین اعتبار برای پرداخت پاداش به بازیکنان بودم. خوشبختانه یکی از اپراتورهای تلفن همراه به ما کمک کرد. دو روز پیش نیز آقای سلطانی‌فر کمک کرد تا بتوانیم پاداش بازی‌های مقدماتی را به اعضای تیم پرداخت کنیم تا بازیکنان با روحیه‌ای خوب تمرین کنند. در مسابقات پیش رو در تایلند نیز بازی به بازی پاداش خواهیم داد.

استیلی درباره اینکه وضعیت خط دفاعی تیم فوتبال امید کمی نگران‌کننده است، تصریح کرد: شما فنی صحبت می‌کنید و درست می‌گویید. ما در دفاع فردی مشکل داشتیم و سعی کردیم با دفاع تیمی این مشکل را درست کنیم. همان‌طور که می‌دانید دفاع از مهاجم تا دروازه‌بان تشکیل می‌شود. درست است مقابل قطر از دقیقه 86 به بعد دو گل خوردیم، اما قبل از آن موقعیتی نداده بودیم. در زمانی باقیمانده تا مسابقات، مهمترین کار برای ما دفاع تیمی است. تا اینجای کار خوب پیش رفته‌ایم، اگر چه زمان کمی در اختیار داشتیم. به طور کامل ضعف‌های‌مان را نپوشانده‌ایم، اما تلاش‌مان را کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها