خرید جی پی اس خودرو یعنی نصب یک دستگاه هوشمند روی خودرو به منظور جلوگیری از سرقت و در گام بعد پیدا کردن خودروی سرقتی.
کد خبر: ۱۲۴۳۱۹۷
نکات خرید جی پی اس خودرو (همراه با کدتخفیف)

ردیاب جی پی اس خودرو یکی از دستگاه هایی است که با تکنولوژی سیستم موقعیت یابی جهانی یا همان GPS کار میکند و به کارگیری آن به ما اجازه پیدا کردن خودروهای سرقتی را با کمترین خطای ممکن می دهد.

اگرچه استفاده از دستگاه ردیاب فقط به GPS خودرو محدود نمی‌شود اما در این مطلب به طور خاص می خواهیم فاکتور های مهم در خرید ردیاب خودرو را بررسی کنیم و ببینیم که چه معیار هایی برای ما تعیین کننده هستند.

جی پی اس چیست؟

جی پی اس یا سیستم موقعیت یابی جهانی برای اولین بار توسط دولت ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است. این سیستم دارای ۲۴ ماهواره در مدار بالای سیاره زمین است که از این ماهواره ها سیگنال هایی دریافت شده و به کمک آن‌ها می‌توان برای شناسایی و ردیابی سیستم‌های مختلف استفاده کرد. نکته جالبی که در مورد سیستم جی‌پی‌اس وجود دارد این است که دقت آن در حد چند متر است و از سیستم الگوی مثلثی برای تعیین مکان ابزار استفاده میکنند. با این وجود هر چه تعداد بیشتر ماهواره ها دستگاه مورد نظر را رصد کنند امکان پیدا کردن آن به شکل دقیق تر وجود دارد.

جی پی اس خودرو چه کاری می‌تواند انجام دهد؟

سیستم جی پی اس برای مکان یابی افراد، حیوانات خانگی، خودرو و موارد مشابه به کار گرفته می شود. با استفاده از این سیستم های ردیابی شما می توانید اعضای خانواده، وسایل خانگی، اشیاء با ارزش، چمدان و یا حتی اتومبیل خود را در چند ثانیه ردیابی کنید. نکته جالب تر این است که امکان نصب نرم افزار آن در کامپیوتر و گوشی های هوشمند وجود دارند و اطلاعات از طریق آنها برای شما ارسال می شود.

خرید جی پی اس خودرو به این معنی است که شما یک دستگاه هوشمند را روی خودروی خود نصب می کنید و از طریق سیستم موقعیت یابی جهانی می توانید محل دقیق آن را مشخص کنید. در این دستگاه ها یک دکمه هشدار دهنده یا دکمه SOS در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای ارسال هشدار خودکار به شخص شما یا به پلیس از آن استفاده شود.

فاکتور های مهم در خرید جی پی اس خودرو

انواع مختلفی از سیستم‌های ردیاب وجود دارد که شاید معروف ترین و پرکاربردترین آنها سیستم ردیابی جی پی اس خودرو باشد. در خرید این ابزارها در وهله اول باید چیزی را که میخواهید مشخص کنید و بعد تعیین کنید که آیا این ابزار با هدف شما همخوانی دارد یا خیر. اما فاکتورهای مهم را می‌توانیم در گروه‌های زیر قرار دهیم:

هدف شما از خرید ردیاب جی پی اس خودرو

هنگام انتخاب جی پی اس خودرو به این فکر کنید که چه فعالیت هایی را با آن انجام خواهید داد. اینکه قرار است شما از چه محل هایی عبور کنید و شرایط مکان های جغرافیایی آن به چه صورت است در این انتخاب تاثیر گذار است. اینکه صرفاً فقط به دنبال ردیابی خودرو هستید یا اهداف دیگری هم دارید می تواند در این انتخاب به شما کمک کند. وقتی که به شکل دقیق هدف خود را از خرید جی پی اس خودرو مشخص کردید، شروع به شناسایی دستگاه‌های مختلف متناسب با نیاز خود می کنید و طبیعتاً بهترین دستگاه جی پی اس خودرو را خواهید خرید.

چقدر می خواهید هزینه کنید؟

اینکه چقدر در کیف پول خود دارید بدیهی است که روی مدل هایی که می توانید انتخاب کنید و مدل هایی که با هدف شما همخوانی داشته باشند تاثیر گذار است. وقتی که در مرحله اول هدف خود را از خرید ردیاب جی پی اس مشخص کردید و مشخص گردید که دقیقاً به چه ویژگی هایی نیاز دارید، مطمئناً به سراغ بهترین عملکرد دستگاه ردیابی می روید. خوشبختانه مدل های مختلفی از این دستگاه‌ها وجود دارد و تنوع قیمتی آنها هم بالاست.

بنابراین در جریان خرید جی پی اس خودرو می‌دانید که شرایط بودجه شما به چه شکل است و گزینه مناسب را انتخاب می کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هزینه ردیاب جی پی اس ارتباطی به دقت آن ندارد و یک ردیاب گرانقیمت لزوما قدرتمند تر از مدل ارزان تر نیست.

اندازه ردیاب جی پی اس خودرو

ردیاب های خودرو را می‌توان در مکانهای مختلف نصب کرد، زیرا از لحاظ اندازه جمع و جور هستند و امکان جا دادن آنها در هر مکان وجود دارد. معمولا ردیاب انسان اندازه کوچکی دارد که حتی در لباس زیر کودک یا در کیف پول آنها جا میشود. اما در هنگام خرید جی پی اس خودرو به سراغ اندازه هایی بروید که پیدا کردن آن برای سارقین حرفه ای سخت باشد و امکان جدا کردن آن در کوتاه مدت وجود نداشته باشد. معمولا شرکتهای فروشنده اطلاعات کاملی از این لحاظ در اختیار شما قرار می دهند تا احتمال پیدا کردن آنها توسط سارق را به حداقل برسانند.

توجه به اپلیکیشن به هنگام خرید جی پی اس خودرو

اگر شرکتی که شما جی پی اس خودرو را از آن خریده اید یک اپلیکیشن اختصاصی و مستقل نداشته باشد، به احتمال زیاد بسیاری از ویژگی های مفید را از دست خواهید داد. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که محل خودروی سرقتی را با دقت بالایی دنبال کنید و از آن برای کنترل وضعیت طول عمر باتری و همچنین وضعیت حساب کاربری خود استفاده کنید. ضمن اینکه این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که اعلان و هشدار های داخلی و خارجی را بلافاصله با کمک گوشی‌های هوشمند ارسال کنید و نسبت به عکس‌العمل نهادهای امنیتی مطمئن باشید. به این نکته توجه داشته باشید که فضای کاربری اپلیکیشن باید به حدی راحت باشد که شما بدون دردسر از آن استفاده کنید.

مقاومت در برابر رطوبت یا همان ضد آب بودن

ردیاب هایی که ضد آب هستند در برابر پاشش گاه به گاه آب مقاوم بوده و احتمال آسیب دیدن آنها در مناطق مرطوب به حداقل می رسد. این ویژگی در انتخاب ردیاب جی پی اس خودرو مهم است و در سایر موارد مانند ردیاب خانگی یا ردیاب حیوانات خانگی تاثیر گذار است. به خاطر داشته باشید که معمولاً این ردیاب ها در فضای باز استفاده می‌شوند و به همین دلیل مقاوم بودن آنها در برابر آب و رطوبت مهم است.

پوشش محدوده جغرافیایی

همانطور که در بندهای قبلی در مورد هدف خرید جی پی اس خودرو صحبت کردیم مطمئناً در این مرحله مشخص می کنید که قرار است این دستگاه در چه محدوده جغرافیایی به کار گرفته شود. بنابراین باید دستگاه مورد نظر توانایی پوشش دادن این محدوده جغرافیایی را داشته باشد تا کار شما برای پیدا کردن خودروهای مسروقه ساده تر باشد. بنابراین در هنگام انتخاب جی پی اس سراغ گزینه هایی بروید که مناطق بیشتری را پوشش می دهد و به شما اعلام می کند که در چه مناطقی قابل استفاده نیست.

طول عمر باتری

در خرید جی پی اس خودرو باید به طول عمر باتری توجه داشته باشید که مطمئناً روی نحوه گزارش دستگاه ردیابی و همچنین مدت زمان استفاده مداوم از دستگاه تاثیرگذار است. بسته به نوع دستگاهی که انتخاب می کنید و در شرایط هایی که دستگاه استفاده می شود طول عمر باتری متغیر است. اگر احساس می کنید که برای مدت زمان طولانی امکان کنترل آنها را ندارید حتماً به سراغ دستگاه هایی بروید که باتری آنها قوی تر بوده و برای مدت زمان بیشتری بدون شارژ مجدد کار می کنند. برخی از این دستگاه ها هم قابل اتصال به سیستم برق خودرو هستند که نیازی به شارژ مجدد ندارند.

خرید جی پی اس خودرو همانند هر فرایند خرید دیگری به نیازهای شما و هدف‌گذاری نهایی بستگی دارد. هر چه این انتخاب در قالب هدف های شما و برنامه‌ریزی کلی شما صورت گیرد، انتخاب بهتری خواهید داشت. البته معمولاً شرکتهای فروشنده هم به عنوان مشاور در کنار شما هستند تا اطلاعات دقیق تر را در اختیار شما قرار داده و از این طریق به یک محصول با کیفیت و متناسب با نیاز خود برسید.

کدهای تخفیف از سایتهای معتبر:

25درصد تخفیف جشنواره دهه فجر فروشگاه ایمن ردیاب به همه خریداران اعطا خواهد شد.

30 درصد تخفیف فروشگاه آنلاین نیکان ردیاب: معتبر تا پایان 98 : Sew9823

20 درصد تخفیف فروشگاه مرکزی ردیاب خودرو : RT3330090

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها