به فاصله دو روز از بردن توپ طلا از سوی لیونل مسی یک رسانه آرژانتینی به شدت به رقیب همیشگی او یعنی کریستیانو رونالدو حمله کرد.
کد خبر: ۱۲۴۰۷۲۴
حمله تند رسانه آرژانتینی به کریس رونالدو / حسود، خودخواه و مستاصل!

به گزارش جام جم آنلاین ، لیونل مسی دو شب پیش در پاریس برای ششمین بار در طول دوران فوتبالش موفق به کسب توپ طلا شد و حالا در تمام دوران تاریخ فوتبال رکورد دارد. کریستیانو رونالدو پنج توپ طلا گرفته است. او در دو سال اخیر دستش از رسیدن به این جایزه معتبر انفرادی کوتاه مانده است. سال گذشته به مودریچ باخت و امسال به مسی. بسیاری اعتقاد دارند که با توجه به اینکه رونالدو 34 ساله است بسیار بعید به نظر می رسد که او یک بار دیگر بتواند توپ طلا را به چنگ بیاورد.

در اینباره در دو روز گذشته حرف های زیادی زده شده است. اما نکته مهم واکنش رونالدو و افراد نزدیک به اوست. روزنامه گازتا دلو اسپور ایتالیا هم دلیل نبردن توپ طلا از سوی رونالدو را این می داند که چون این ستاره پرتغالی برای یوونتوس بازی می کند. خود رونالدو هم عقیده دارد که در دو سال اخیر بدون هیچ دلیلی توپ طلا را به او نداده اند.

اما امروز وب سایت بولا وی آی پی آرژانتین در گزارشی ضمن تمجید از مسی بابت بردن ششمین توپ طلا به شدت از کریستیانو رونالدو انتقاد کرده است. در بخشی از گزارش این نشریه آمده است: «کریستیانو رونالدو اصلی رقیب لیونل مسی در تمام سال های اخیر محسوب می شود اما رقیبی که حسادت هم می کند. او خودخواه است و توهم این را دارد که لیاقت توپ طلا را داشته اما به او نداده اند. او بیش از اندازه خودخواه است. اکنون در برابر این موضوع که مسی به تنهایی رکورددار است مستاصل شده است».

کریستیانو رونالدو روز گذشته گفته بود نه تنها ناامید نشده که توپ طلای بیشتری را در برابر خود می بیند و رکورد مسی را می شکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها