هنگام خرید کفش برای استفاده روزانه، مزایای استفاده از چرم طبیعی را باید در نظر بگیرید.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۷۴
10 مزیت چرم طبیعی که هنگام خرید کفش باید آنها در نظر بگیرید

مطمئناً، چرم مصنوعی می‌تواند به اندازه چرم طبیعی واقعا خوب به نظر برسد و حتی بسیار شبیه به هم باشند، اما این بدان معنا نیست که این محصول به اندازه چرم طبیعی بادوام باشد یا همان راحتی را ارائه دهد.

آیا باید ریسک آن را قبول کرد و امیدوار بود که همه چیز خوب پیش می‌رود؟ خوب، این کاملا به خود شما بستگی دارد.

چرم مصنوعی در کفش زنانه و مردانه به طور قطع دارای جوانب مثبت زیادی است، اما این مزایای چرم طبیعی است که شخص باید قبل از تصمیم گیری نهایی با آن آشنا شود.

کفش‌های چرم طبیعی ماندگاری بیشتری دارند

یکی از مهم‌ترین مزایای چرم طبیعی این است که اگر به خوبی از آن مراقبت شود می‌تواند سال‌ها و حتی دهه‌ها ظاهری خوب داشته باشد.

چیزی که باید درباره چرم طبیعی در نظر داشت این است که مطمئنا مراقبت خوب از چرم باعث می‌شود که این نوع کفش‌ها به راحتی آسیب نبینند، که متاسفانه می‌توان گفت برای چرم مصنوعی این مورد صدق نمی‌کند.

آسیب ممکن است در مورد چرم طبیعی نیز اتفاق بیفتد، فقط ما مطمئن هستیم که آسیب‌های آن بسیار راحت‌تر ترمیم می‌شوند.

ترک خوردگی و ترک بر روی سطح کفش و کیف چرم قابل رفع است اما شما نمی‌توانید برای کیف زنانه از جنس چرم مصنوعی که به شدت آسیب دیده است، کار زیادی انجام دهید.

پوشیدن و استفاده از چرم طبیعی راحت‌تر است

کفش از جنس چرم طبیعی راحت‌تر و سریعتر قالب پای شما را می‌گیرد و می‌توانید برای سال‌های متوالی بعد از اولین بار به پا کردن کفش از آن لذت ببرید و نگران جا باز کردن آن نباشید.

به عنوان مثال دنیلی از مرغوب‌ترین نوع چرم برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند که در واقع مشتری را با مشکل تعمیر کفش روبه‌رو نکند.

چرم مصنوعی به ندرت قابل انعطاف است، در نتیجه برای هفته‌ها و حتی ماه‌ها، دردها و زخم‌های مبارزه برای قالب پا شدن کفش را باید تحمل کرد و حس راحتی در این نوع کفش را اصلا احساس نکرد. چرم مصنوعی نرم‌تری نیز وجود دارد که خیلی راحت‌تر جا باز می‌کند و قالب پا را می‌گیرد. با پوشیدن مداوم این نوع از چرم مصنوعی آن را سست‌تر و شل‌تر می‌بینید تا زمانی که دیگر نمی‌توانید آنها را بپوشید. در حالی که اکثر کفاشی‌ها راه‌حل‌هایی را برای کفش‌های چرمی گشاد شده ارائه می‌دهند، اما اکثر آنها هنگام تعویض چرم مصنوعی شل شده نمی‌توانند کار بسیار زیادی انجام دهند.

چرم طبیعی آسان‌تر تعمیر می‌شود

از ترک‌های پوستی و خراش گرفته تا لکه‌های محو و براق بر روی چرم، بیشتر کارهای ترمیم چرم طبیعی کاملاً قابل انجام است و به راحتی انجام می‌شوند، حتی اگر در کنار محل زندگی خود کفاشی حرفه‌ای نداشته باشید که بتواند آن را تعمیر کند. با این حال، هنگامی که کفش یا کیف شما از جنس چرم مصنوعی آسیب بینند، کار بسیار سخت می‌شود.

غالباً کفاشان و کسانی که تعمیر کفش و کیف را انجام می‌دهند حتی نمی‌خواهند چیزی را که از "ماده نامرغوب" ساخته شده را تعمیر کنند و زحمت تعمیر آن را به خود بدهند؛ اما این ممکن است به این دلیل باشد که واقعاً کار بسیار کمی برای تعمیر چرم مصنوعی وجود دارد.

چرم طبیعی بسیار شیک است

کفش‌های ساخته شده از چرم طبیعی زیبا و شیک به نظر می‌رسند. این نوع کفش‌ها از مواد براق و با کیفیت بالا ساخته می‌شوند. از همین رو، بسیار مدرن و منحصر به فرد به نظر می‌رسند.

چرم طبیعی و کیف و کفش‌های ساخته شده از آن دارای رنگ‌های مختلفی در بازار هستند. بنابراین می‌توانید به راحتی لباس خود را با هر رنگی از چرم هماهنگ کنید. وقتی این نوع کفش‌ها با قالب پاهای شما مطابقت داشته باشد، به زیبا نشان دادن پاها بسیار کمک می‌کند. در واقع، کفش‌های ساخته شده از چرم طبیعی همیشه کفش‌های اشرافی شیک محسوب می‌شوند.

پا در چرم طبیعی که هوا داخل آن جریان دارد عرق نمی‌کند

خوب، اگر پای شما بسیار عرق می‌کند و زود داغ می‌کند، در این صورت انتخاب بین کفش‌های چرمی و چرم مصنوعی خیلی سخت نخواهد بود.

به هر حال به دنبال چرم طبیعی بروید، زیرا به طور کلی تصور می‌شود که مواد طبیعی جریان هوای بیشتری دارند و بسیاری از افراد گزارش داده‌اند که پای آنها نه تنها کمتر عرق می‌کند بلکه بوی کمتری نیز می‌دهد.

با انتخاب چرم طبیعی احتمالاً دوست دارید که حساسیت پوستی کم‌تری داشته باشید

سعی کنید زندگی خود را هرگز با خرید اقلام ساخته شده از چرم مصنوعی خراب نکنید، زیرا این وسایل باعث ایجاد جوش و حساسیت می‌شوند؛ حتی شنیدن کلمه پلی استر نیز باعث می‌شود که پوست شما به خارش بیفتد و تمام تلاش خود را برای اجتناب از خارش پوست انجام می‌دهید.

لکه‌هایی که هر بار با پوشیدن صندل چرم مصنوعی بر روی پاهای شما ظاهر می‌شود، به نظر وحشتناک می‌رسد، درست است؟ مزایای چرم طبیعی برای من و افرادی مثل ما فراتر از دوام و راحتی است.

کفش ساخته شده از چرم طبیعی ضد آب است

کفش‌های چرمی از ویژگی مقاومت در برابر آب برخوردار هستند. این ویژگی می‌تواند در خشک نگه داشتن پاهای شما، چه در خانه و چه در خارج از خانه، کمک کند. چرم طبیعی برای سلامتی پا مناسب است زیرا کفی آن باعث می‌شود پاهای شما در هوای سرد و خشک، گرم باشد.

چرم‌های غیرطبیعی همیشه یک پیشنهاد مطمئن نیستند

در ساخت کفش‌های چرمی مصنوعی هیچ حیوانی آسیب نمی‌بیند و این بسیار عالی است! مشکل این است که آیا می‌توانیم برای انسان‌ها نیز همین حرف را بزنیم؟

احتمالاً با شنیدن این موضوع که برخی کفش‌های ساخته شده از چرم مصنوعی بوی شیمیایی بسیار بدی دارند با حرف ما موافقت خواهید کرد، اما آیا تا به حال به خود زحمت داده‌اید که در مورد اخبار مربوط به این موضوع و حقایق مربوط به آن جستجو کنید؟ مقدار مواد سمی خطرناکی که در چرم‌های مصنوعی یافت می‌شوند بسیار نگران کننده هستند.

چرم طبیعی نرم می‌تواند به پینه پا کمک کند

با توجه به تحقیقاتی که در دانشکده پزشکی هاروارد صورت گرفته است، مشخص شده است که پینه پا ارثی است؛ این بدان معنی است که اگرچه احتمالاً نمی‌توانید از این مشکل فرار کنید، اما حداقل می‌توانید با انتخاب مواد دارای جریان هوای مناسب و نرم مانند چرم طبیعی یا پنبه، آن را کنترل کنید. کفش‌های محکم و سخت که بسیار زمان می‌برند تا جا باز کنند، مفاصل شما را حتی بیشتر تحریک می‌کنند و باعث التهاب دردناک و عوارض بیشتر می‌شوند. به عبارت دیگر، اگر کفش برای شما مناسب نیست، کفش دیگری را امتحان کنید!

چرم طبیعی با محیط زیست سازگار است

کفش‌های چرم طبیعی نسبت به هر نوع کفش دیگر با محیط زیست سازگار هستند زیرا از هیچ ماده مصنوعی مضر ساخته نشده است. کفش چرم طبیعی در هنگام رها شدن در طبیعت به راحتی بازیافت می‌شود و این در حالی است که کفش‌هایی از جنس چرم غیرطبیعی سال‌ها طول می‌کشد تا به چرخه طبیعت بازگردند و تجزیه شوند.

آیا این مزایای چرم طبیعی چیزی است که معمولاً برای شما به عنوان حکم نهایی در خرید عمل‌ می‌کند یا گزینه‌های دیگر مانند راحت تمیز شدن و نگه داری آسان را به داشتن کفشی برای تمام عمر ترجیح می‌دهید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها