رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: پویش مردمی «نذر کتاب» در پنج بخش جمع‌آوری کتاب‌های فرسوده و بلااستفاده از مساجد و منازل، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش، کوله‌پشتی کتاب و آینه‌ کتاب در هفته کتاب در سراسر کشور انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۴۲۴

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی با اشاره به استفاده از ایده‌های مردم در جهت فرهنگ‌سازی کتاب و کتابخوانی در جامعه بیان کرد: ما باید از ایده‌های مردم در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی که علاقه‌مند به کتاب هستند، استفاده کرده و آنها را در فرهنگ‌سازی کتاب در جامعه دخیل کنیم.
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های مساجد برنامه‌های خوبی در هفته کتاب دارند که غالب این برنامه‌ها برای اعضای کتابخانه است. یکی از برنامه‌های این ستاد پویش مردمی «نذر کتاب» در پنج بخش جمع‌آوری کتاب‌های فرسوده و بلااستفاده از مساجد و منازل، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش، کوله‌پشتی کتاب و آینه‌ کتاب است.
او ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به‌روزرسانی اطلاعات کتابخانه‌های مساجد استان در سامانه مساجد، اجرای طرح سراسری شنبه‌های کتاب درکتابخانه‌های منتخب مساجد کشور، افتتاح کتابخانه‌های مساجد، اهدای جوایز برندگان مسابقه سراسری کتابخوانی حماسه حسینی و ... در هفته‌ کتاب اشاره کرد.
بیست و هفتمین دوره هفته کتاب با شعار «حال خوش خواندن» از 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها