یک رسانه عراقی زمان آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال این کشور برای دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۳۳۸۷۵

سایت «اسپورت» عراق خبر داد که اردوی تیم ملی فوتبال این کشور برای آمادگی مقابل ایران یک هفته مانده به مسابقه یعنی در 16 آبان آغاز خواهد شد. عراق با 7 امتیاز از سه بازی در صدر گروه C رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا قرار دارد و ایران با 6 امتیاز از سه بازی در رده سوم دیده می‌شود. شاگردان ویلموتس قرار است در چهارمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2022 قطر در 23 آبان در بصره مهمان عراق باشند که این بازی هم برای تیم ملی ایران و هم برای تیم ملی عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
اردوی تیم ملی از 18 آبان؟
هنوز برنامه تمرینی تیم ملی ایران اعلام نشده است؛ اما به نظر می‌رسد اردوی تیم ملی از شنبه 18 آبان آغاز شود. هفته دهم لیگ برتر در روزهای دوشنبه 13 آبان، سه‌شنبه 14 آبان و جمعه 17‌آبان برگزار خواهد شد. پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بازی می‌کنند؛ اما پنج بازی هفته دهم در روز جمعه برگزار خواهد شد و به همین دلیل شاید اردوی تیم ملی از شنبه 18 آبان آغاز شود.
قیمت بلیت مشخص شد
سایت اسپورت عراق در گزارش خود درباره تیم ملی عراق، قیمت بلیت بازی تیم‌های ملی عراق و ایران را هم مشخص کرد. این سایت همچنین خبر داد که بلیت دیدار تیم ملی این کشور با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 از 4 نوامبر (13 آبان) به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد که این دومین تجربه فروش اینترنتی در فوتبال عراق است. برای جلوگیری از رواج بازار سیاه برای بلیت‌های این بازی هر فرد بیش از سه بلیت نمی‌تواند خریداری کند. قیمت بلیت این دیدار با تایید فدراسیون فوتبال این کشور 5000 دینار (حدود 50 هزار تومان) خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها