میلاد و مهرداد محمدی امروز 26 سالگی خود را آغاز می‌کنند؛ یکی در خنک بلژیک و دیگری در سن تریسوی پرتغال.
کد خبر: ۱۲۳۰۷۸۷
تولد دوقلوهای فوتبال ایران؛ به فاصله 2 هزار کیلومتری از هم

به گزارش جام جم آنلاین ، ورزش سه نوشت: میلاد و مهرداد بدون تردید بامزه‌ترین برادران دو قلو در فوتبال ایران هستند. از همان 19-20 سالگی که با راه آهن به لیگ برتر رسیدند و چندی بعد به برنامه نود رفتند و صحبت هایشان در شبکه های اجتماعی وایرال شد و بر معروفیت و محبوبیتشان اضافه کرد تا همین حالا که یکی در تیم خنک و دیگری در آوس پرتغال حضور دارد، کمترین تغییری در رفتارشان دیده شده و همچنان همان بچه تهران های ساده ای هستند که مورد اقبال مردم ایران قرار دارند.

برادران محمدی پنج سال پیش درخشش در فوتبال ایران را با پیراهن راه آهن آغاز کردند؛ تیمی که محل پرورش و سکوی پرتاب فوتبالیست های پایین شهری بود. تیمی که میلاد و مهرداد، احتمالا آخرین استعداد معرفی شده از سویش بود و تیمی که این دو به آن مدیون هستند.

آن ها 26 سالگی را در حالی آغاز می کنند که برخلاف 5 سال قبل، حالا در فاصله چند متری یکدیگر نیستند و حدود 2000 کیلومتر با هم فاصله دارند. مهرداد پس از ترک سپاهان، رویاهای خود را در کنار پسر زیدان و با پیراهن تیم آوس پرتغال در شهر سن تریسو دنبال می‌کند و میلاد با پیراهن خنک بلژیک تلاش دارد تا پیراهن تیم ملی را حفظ کند.

میلاد محمدی حالا در آخرین روز 25 سالگی اش، 31 بازی ملی را در کارنامه می‌بیند. برای خیلی از فوتبال دوستان ایرانی انگار همین دیروز بود که کارلوس کی‌روش این بازیکن تازه لژیونر شده را به اردوی تیم ملی فراخواند و این آغازی بود برای درخشش ستاره ای که مدل دویدنش، پرتاب های اوتش و لحن صحبت کردنش با تمام بازیکنان ایران تفاوت داشت.

حالا همه امیدوارند که درخشش این دو در قاره سبز ادامه دار باشد؛ بازیکنانی که شوآف کردن و مصاحبه و... را خیلی خوب بلد نیستند اما همین کارنابلدی باعث شده تا مدل خودشان را داشته باشند و سبب شده تا خیلی از هواداران ایرانی بدون توجه به عملکرد فنی برادران محمدی، علاقه زیادی به آن ها پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها