گفت و گوی دبیر انجمن بازیگران خانه سینما با جام جم آنلاین;

انتقاد شدید علی دهکردی از وزیر بهداشت / بازیگران روی میدان مین راه می روند

روایت شجاعت و ایثار عشایر دستمایه سریالی به نام «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل شده است که همچنان در مرحله تصویربرداری قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۹۸

علیرضا سبط‌احمدی درباره روند تولید این مجموعه به جام‌جم گفت: تصویربرداری همچنان در حال پیگیری و تاکنون 25 درصد آن انجام شده است. گروه همچنان در خرم‌آباد و روستاهای ریمله و قلعه‌سنگی مشغول کار هستند و مونا فرجاد جدیدترین بازیگری است که به پروژه اضافه شده و قرار است از همین هفته مقابل دوربین برود. این مجموعه در 26 قسمت تولید می‌شود.
وی درباره زمان و شبکه پخش سریال هم توضیح داد: تصویربرداری سریال اواخر مرداد آغاز شده و به همین علت زمان و شبکه پخش سریال هنوز مشخص نشده، اما آنچه مسلم است این که تصویربرداری تا پایان سال 1399 به طول خواهد انجامید. این سریال در ۸۰ منطقه در لرستان ضبط می‌شود. مناطق مرزی استان لرستان و شهر خرم‌آباد، منطقه‌هایی هستند که در آنها دکورسازی شده است.
روایت مادر ایل در روستاهای لرستان
ایلدا به معنی مادر ایل و مادر قوم است و قصه سریال قصه بومی است با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آنها را از بهار ۵۸ تا زمستان ۵۹ روایت می‌کند. ایلدا در مناطق زیبا، بکر و منحصر‌به‌فرد لرستان و در فضایی کاملا روستایی و بومی تولید می‌شود و قسمت اعظم مکان‌های فیلمبرداری در فضاهای خارجی این مناطق به تصویر کشیده می‌شود.
در این مجموعه مجید مظفری (صالح‌خان)، خسرو شهراز (نصیرخان)، فاطمه گودرزی (داگل)، علی دهکردی (دکتر هوشنگ)، جعفر دهقان (کاکاوند)، رحیم نوروزی (ایرج)، کاظم هژیر آزاد (شیرعلی‌خان)و ... در سریال ایلدا ایفای نقش می‌کنند و بیش از صد‌بازیگر بومی استان لرستان نیز در آن حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها