برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس گفت که گلزن دربی ۹۰ تهران را به خوبی می‌شناسد و از این مهاجم به عنوان یک بازیکن خوب برای گابریل کالدرون یاد کرد.
کد خبر: ۱۲۲۹۵۰۸
برانکو: دربی را ندیدم اما برای هواداران پرسپولیس خوشحالم

به گزارش جام جم آنلاین ، تسنیم نوشت: پرسپولیس با گابریل کالدرون دربی 90 را برد آن هم در شرایطی که یک بازیکن جوان در اولین تجربه دربی‌اش موفق شد تک گل مسابقه را به ثمر برساند. تقریباً مشابه همین اتفاق هم در اولین دربی پرسپولیس با برانکو رخ داد و علی علیپور جوان در اولین بازی خود موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند.

برانکو ایوانکوویچ که بعد از جدایی عجیب از باشگاه الاهلی عربستان این روز‌ها به استراحت می‌پردازد درباره دربی 90 و برتری تیم سابقش گفت: فرصت تماشای دربی را پیدا نکردم، اما وقتی نتیجه را شنیدم، خوشحال شدم. پیروزی در دربی برای هواداران خیلی شیرین است و به خاطر همین مسئله من هم خوشحالم.

وی در واکنش به این سؤال که «آیا گلزن دربی را می‌شناسید؟»، خاطر نشان کرد: بله، مهدی عبدی را از زمانی که در تیم جوانان پرسپولیس بود زیر نظر داشتم. او بازیکن جوان و آینده‌داری است که گلزنی را خیلی خوب بلد است. عبدی می‌تواند یک بازیکن خوب برای گابریل کالدرون باشد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به این مسئله که دربی 90 کیفیت پایینی داشت، اما یک گل همه چیز را تغییر داد، یادآور شد: اصولا دربی‌ها به همین شکل است و یک گل می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها