آقای گل فوتبال جهان بر خلاف 12 فصل گذشته جایی در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد. او سه ماه پیش از سایپا به دلیل اظهاراتش علیه مدیرعامل این باشگاه اخراج شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۸۰
روزهای بدون فوتبال علی دایی چگونه می‏‎گذرد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی در لیگ نوزدهم تیم ندارد و این در تاریخ رقابت ها بی سابقه است.تیم نداشتن آقای گل جهان شاید به دلیل مصاحبه او ضد مدیرعامل کارخانه سایپا باشد، چیزی که باعث شد خیلی ها بگویند به اکثر تیم های لیگ برتری سفارش شده با علی دایی همکاری نکنند.

این روزها علی دایی بدون فوتبال است. بدون فوتبال و بدون تیم و البته بدون جنجال. این روزها یک دغدغه اساسی دارد؛ مادر. مادر علی دایی بیمار است و نگرانی این روزهای سرمربی سابق سایپاست. او علاوه بر اینکه پیگیر روند درمانی بیماری سخت مادرش است. گفته می شود بیماری مادر باعث شده او دیگر انگیزه زیادی هم برای پیگیری کارهای تجاری همیشگی اش نداشته باشد و حتی به فروشگاه هایش هم سرکشی نکند.

اما به هر حال علی دایی در ماه های آینده آلترناتیو بسیاری از مربیانی خواهد بود که با تیم‎هایشان بد نتیجه می گیرند. بازگشت او به فوتبال کاملا محتمل است هر چند او این روزها به دلیل بیماری مادر از لحاظ روحی حال خوبی ندارد و ترجیح می دهد فعلا از هیاهوی آن کاملا دور باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها