محمود گبرلو که سال‌هاست نامش به این جشنواره و تولیدات استانی گره خورده است و این روزها هم برنامه «هدهد 22» را روی آنتن شبکه شما برده، یکی از هنرمندان حاضر در بیست‌ودومین جشنواره تولیدات استان‌هاست.
کد خبر: ۱۲۲۳۹۶۲

او در گفت‌وگو با جام‌جم درباره این رویداد می گوید: در سال های اول فکر می کردم این جشنواره هم رویدادی مثل همه جشنواره‌های معمولی است اما وقتی به درون آن آمدم، دیدم که ما با یک لشکر فرهنگی در صداوسیما روبه رو هستیم؛ با 33 مرکز استان که تقریبا بیشترین نیروهای انسانی و فرهنگی را دارند.
او ادامه داد: از سوی دیگر رسانه ملی نسبت به همه رسانه های کشوری ما بیشترین مخاطب را دارد، یعنی اگر سینما 5 درصد مخاطب دارد، تلویزیون حداقل نزدیک به 20 درصد مخاطب دارد. حال در این شرایط چقدر خوب است که نیروها را شناسایی کنیم و با آنها تعامل و گفت‌وگو داشته باشیم تا به نتایج مطلوبی برای بهتر شدن تولیدات این رسانه بپردازیم در این بین جشنواره بستر خیلی خوبی را برای چنین گردهمایی ایجاد کرده است؛ رویدادی که با بیش از 500 نفر از هنرمندان صدا و سیما برگزار می شود و نزدیک به صد داور دارد، اتفاقی که در کمتر رویدادی رخ می دهد و من در خاورمیانه چنین جشنواره‌ای را ندیده‌ام.
کشف استعدادها
گبرلو با اشاره به کشف استعدادها در این جشنواره اضافه کرد: در این شرایط بود که من فکر کردم این رویداد می تواند کمک زیادی به کشف استعدادهای جوان و نیروهای خلاقی که در کشور هستند، کند. واقعیت این است که رمز موفقیت ما در آینده در عرصه رقابت جهانی رسانه ها این است که ما آثاری را خلق کنیم که هویت ایرانی داشته باشد. تنها لشکری که می تواند این هویت را خوب پرورش دهد و تولید کند، استان ها هستند.
وی درباره برنامه هدهد 22 هم گفت: من چند سالی است که به طور ثابت مجری برنامه هد هد هستم و یکی از دلایل حضورم در این برنامه آن بود که احساس کردم در این فضا خوب می‌توانم هنرمندان کشورم را شناسایی کنم، با هم گفت‌وگو کنیم تا به نوعی دیده شوند. او درباره پخش این برنامه در شبکه شما که شاید کمتر دیده می شود هم اضافه کرد: امروز دیگر دنیای معرفی شبکه‌ها گذشته و این برنامه‌ها هستند که مخاطب جذب می کنند. همچنین صاحب‌نظرانی که در آن برنامه حاضر می شوند می توانند باعث دیده شدن شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها