کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شکایت شفر به جام‌جم می‌گوید: «پیگیر موضوع شفر هستیم.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۵۷

ایشان و دستیارانش قراردادی به ارزش یک میلیون و 200 هزار دلار با باشگاه بنی‌یاس امضا کرده‌اند. شفر ادعا کرده که ما 500 هزار دلار از قرارداد فصل جدید را به عنوان غرامت به او بدهیم. متاسفانه شکایت هم کرده است و پیگیر موضوع هستیم.»
منزوی درباره وضعیت طارق همام و شایعه بازگشت او به ایران می‌گوید: «طارق که رفت و از استقلال جدا شد. او دیگر به باشگاه بازنمی‌گردد.» عضو هیات مدیره استقلال که به خاطر جدایی آیاندا پاتوسی از این تیم ناراحت بود، در پاسخ به این سوال که آیا کسی از داخل عامل جدایی او بوده است، جواب می‌دهد: «این مساله‌ای است که هنوز جوابی برایش نداریم و در حال کنکاش درباره اش هستیم. آقای پاتوسی ادعا کرده باشگاه استقلال به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی نامه زده که او را نمی‌خواهیم. این ادعا در واقعیت اصلا صحت ندارد. ما پاتوسی را می‌خواستیم. باید ببینیم ماجرای نامه چه بوده است؟ چون هیچ‌کس در باشگاه در جریان نیست. اگر کسی نامه زده باشد، باید جوابگو باشد. قرار است در کمیته بین‌الملل باشگاه این موضوع را پیگیری کنیم تا ان‌شاءا... مشخص شود ماجرا چیست. شاید هم پاتوسی فقط یک حرفی زده باشد. در آن صورت که موضوع برای ما منتفی خواهد بود، ولی اگر کسی نامه زده باشد باید تکلیف را روشن کنیم.»
عضو هیات مدیره استقلال درباره آخرین شرایط تیم هم می‌گوید: «تیم تا حدود زیادی بسته شده. البته هنوز یک بازیکن خارجی می‌خواهیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها