جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه زمانی رویکردمان دفاع در مقابل دشمن بود اما امروز رویکرد تهاجمی داریم، گفت: ما به کسی تعرض نمی‌کنیم و هیچ سابقه تعرض هم نداریم ولی در قبال تعرض کسی را بدون جواب نمی‌گذاریم.
کد خبر: ۱۲۱۸۸۱۹
تهدیدات لحظه‌ای رصد می‌شود / هیچ تعرضی را بدون جواب نمی‌گذاریم

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، امیر نوذر نعمتی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شکرخدا و یادآوری مسیری که باید حرکت کنیم یک روش در نیروی زمینی ارتش است، اظهار داشت: هر روز بارها از خدا می‌خواهیم که در صراط مستقیم ما را هدایت کند.

وی با بیان اینکه صراط مستقیم برای ما پیامبر(ص) و امامان معصوم هستند، گفت: در زمان کنونی از دید و نگاه سربازی ما صراط مستقیم ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر ایشان راه و روش نیروهای مسلح است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیری را تعیین کردند، افزود: بیانیه گام دوم استراتژی، راهبرد و روش را ترسیم کرده و باید این روش سرمشق ما قرار گیرد.

امیر نعمتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم گذشته را کامل بررسی کردند، نقاط ضعف و قوت آن را تبیین و مسیر آینده را تعیین کردند، بیان کرد: گذشته نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس و 8 سال جنگ در مقابل همه جهانخواران است.

وی با بیان اینکه باید مقطع زمانی دفاع مقدس را براساس بیانیه گام دوم انقلاب بررسی کنیم، عنوان کرد: باید ببینیم که دشمن برای چه هدفی حمله کرده و چه دستاوردی داشته است؟ ما چرا در جریان دفاع مقدس پیروز شدیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نگاه به دفاع مقدس نشان می‌دهد که 90 درصد از فرماندهان زیر 30 سال سن داشتند بنابراین اعتماد کردن به جوان‌ها یکی از شاخصه‌های دفاع مقدس و تجربه بسیار خوبی بود.

امیر نعمتی افزود: وحدت شاخصه دیگر دفاع مقدس بود، درباره وحدت حرف زیاد زده شده اما باید به وحدت چه درون سازمان و چه در بیرون سازمان عمل کنیم، وحدت زمانی به نتیجه می‌رسد که عمل و نیت نیز با آن همراه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها