پورشه جدیدترین مدل پورشه ۹۱۱ را با قدرت ۶۰۰ اسب بخار معرفی کرد و قصد دارد به زودی آن را به بازار عرضه کند.
کد خبر: ۱۲۱۸۲۰۷
افزایش چشمگیر قدرت موتور در پورشه ۹۱۱ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، جدیدترین مدل پورشه ۹۱۱ در راه است و به زودی به علاقه‌مندان و طرفداران پورشه عرضه می‌شود. پورشه خودرو جدید خود را هیولایی قدرتمند نامیده و آن را در ۲ مدل ۵۴۰ و ۵۸۰ اسب بخار عرضه کرده است.

اطلاعات منتشر شده از شرکت پورشه حاکی از آن است که ۹۱۱ جدید دارای موتور دوقلوی توربو با ظرفیت ۳.۸ لیتر است. مهندسان پورشه در تلاش هستند تا بیش از عرضه رسمی این خودرو قدرت موتور آن را افزایش داده و حتی تا ۶۴۰ اسب بخار برسانند. البته این افزایش قدرت موتور به رشد صعودی قیمت این اتومبیل نسبت به مدل‌های پیشین نیز منتهی شده است به طوریکه پورشه قیمت پایه Porsche 911 Turbo را ۲۰۰۰۰۰ دلار اعلام کرده است.

برخی از طرفداران پورشه قیمت مدل جدید اتومبیل ۹۱۱ را بسیار زیاد دانستند و خواستار اتخاذ تصمیم جدید از سوی مدیران شرکت آلمانی شدند. اما مدیران پورشه چنین قیمتی برای خودرو Porsche 911 Turbo بدون علت و غیرمنطقی ندانستند و گقتند: پورشه همواره رضایت مخاطبان خودرو در نظر دارد و با تلاش شبانه روزی محصولاتی برتر و خاص را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

ویژگی‌های استاندارد پورشه در خودرو ۹۱۱ جدید نیز همانند نسل‌های قبلی این اتومبیل است. اما جززیات موتور دچار تغییرات زیادی شده است. به عنوان مثال بر خلاف نسل قبلی پورشه ۹۱۱ در اتومبیل جدید از جعبه دنده هشت سرعت استفاده شده است. این جعبه دنده با عملکردی فوق‌العاده قدرت موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

احتمالا خودرو جدید Porsche 911 Turbo تا پایان سال جاری میلادی در نمایشگاه فرانکفورت معرفی می‌شود و پس از آن طرفداران پورشه می‌توانند حس رانندگی با این خودرو قدرتمند را در خیابان‌ها تجربه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها