فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان ازکشف یک تن و ۱۹۲ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۰۴
کشف بیش از یک تن مواد افیونی در جنوب شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابجایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیانی تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را در حال جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه وانت در یکی از محور‌های مواصلاتی فرعی مهرستان-ایرانشهر شناسایی و با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به هشدار‌های مکرر پلیس متواری و سرنشینان آن به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو حامل مواد را با قانون بکارگیری سلاح متوقف و قاچاقچیان با رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: در پاکسازی منطقه ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، یک تن و ۱۷۸ کیلو و ۲۹۴ گرم تریاک، ۱۴ کیلو گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش، ۵ تیغه خشاب به همراه ۱۴۱ فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها