اگر چه دسته‌ پروانه‌ها از تهران کوچ کردند اما همچنان پروانه‌ های طلایی هر هفته بر شانه‌های خریداران بازار مدرن فرش ماشینی و تابلوفرش «سرای ابریشم» می‌نشیند.
کد خبر: ۱۲۱۴۵۲۲
شهر همچنان در تسخیر پروانه‌هاست

جشنواره فروش

جای خالی پروانه‌ طلایی «سرای ابریشم» به ویژه در خانه‌ آنانی که کلکسیونر زیبایی هستند، احساس می‌شود.

جشنواره فروش «پرواز پروانه‌های طلایی» سرای ابریشم از 15 خرداد گذشته و همزمان با عید سعید فطر آغاز شد و طی آن به پاس اعتماد خریداران فرش از این بازار هدایای گوناگونی به مشتریان تقدیم شده است.

در این جشنواره از بازدیدکنندگان و مشتریان با انواع دمنوش‌ها و عرقیجات اصیل ایرانی پذیرایی می‌شود و ضمن تخصیص هدایای ویژه‌ به مشتریان - که بسته به میزان خرید نفیس‌تر می‌شود – خریداران، کارت شرکت در قرعه کشی هفتگی گردن آویز طلا نیز دریافت می‌کنند.

اولین قرعه‌کشی گردن آویز طلای سرای ابریشم پنج‌شنبه گذشته طی مراسمی ویژه در طبقه اول سرای ابریشم با استقبال گسترده‌ مشتریان برگزار شد و اولین گردن آویز به مشتری خوش‌شانس هفته تعلق گرفت.

انتخاب «گردن آویز طلا» به شکل پروانه که حاصل کار طراحان خلاق و هنرمندان چیره دست جواهرساز ایرانی است، در راستای تکریم مقام زنان به عنوان محور خانواده‌ در فرهنگ کشور ما انجام شده است.

سرای ابریشم در جهت مسئولیت اجتماعی خود که تبیین اهمیت نقش زن در جامعه است، تصمیم گرفت جوایز ارزشمند جشنواره فروش خود را به زنان اختصاص دهد.

این جشنواره تا 8 شهریورماه ادامه دارد و تا پایان 20 قطعه گردن آویز طلا با شمایل پروانه به مشتریان سرای ابریشم اهدا خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه خرید از سرای ابریشم بین ساعت 21 تا 22:30 هر شب، شانس خریدار را در قرعه‌کشی آن هفته دو برابر خواهد بود و از طرفی کسانی که در قرعه‌کشی اول برنده نشده باشند، همچنان از این بخت برخوردارند که در قرعه‌کشی‌های هفته‌های بعدی برنده‌ جایزه ویژه‌ سرای ابریشم باشند.

برگزاری مسابقه عکاسی از «گل قالی»

گل در طراحی قالی ایرانی نقشی ویژه دارد که برگرفته از رونق و زیبایی باغ‌های بهشت است.

از این رو صفحه اینستاگرام سرای ابریشم به مناسبت 15 ژوئن روز جهانی گل در فراخوانی از کاربران خواست از نقش گل روی فرش یا قالیچه‌ای عکس بگیرند و آن را با هر دو هشتگ #نقش_گل و #سرای_ابریشم در صفحه اینستاگرام منتشر و صفحه اینستاگرام سرای ابریشم را منشن کنند.

از آنجا که در هنر ایرانی مخصوصا فرش طرح و نقش گل بسیار جذاب و پرکاربرد است عکس‌های زیبا و خلاقانه‌ متعددی به سرای ابریشم رسید و در نهایت به قید قرعه به 6 نفر از کاربران بن های خرید ۵۰۰ هزار تومانی از سرای ابریشم اهدا شد. (مراسم قرعه‌کشی به شکل زنده از اینستاگرام سرای ابریشم بخش شد.)

تنوع محصولات

یکی از ویژگی‌های مهم سرای ابریشم که این روزها در جریان جشنواره فروش «پرواز پروانه‌های طلایی» نیز بیشتر قابل لمس است، تنوع محصولات است.

انواع فرش‌ ماشینی با طرح‌های زیبا و منحصر به فرد و با رنگ‌های گوناگون که سلایق مختلف را به سوی خود جلب می‌کند و هر کس می‌تواند بسته به ذوق خود و چیدمانی که برای خانه در ذهنش ترسیم کرده است، آن را انتخاب کند.

همچنین تابلو فرش‌های نفیس و دستبافتی که زینت بخش سالن‌ها و تکمیل کننده‌ی طراحی فضاهای مسکونی و اداری و ... هستند، در ابعاد مختلف در سرای ابریشم در دسترس است و هر یک به عنوان یک پیشنهاد مطلوب برای مشتریانی که به دنبال قطعه‌ گمشده‌ای در طراحی خود هستند، ارائه شده است.

تعامل بیشتر با مشتریان

علاوه بر چیدمان محصولات سرای ابریشم - که به خودی خود جلوه‌ی بصری پیشنهادی برای طراحی خانه است – کارشناسان حاضر در سرای ابریشم نیز در تمام ساعات کاری بازار همپای مشتریان هستند که بهترین انتخاب را منطبق با سلیقه و نیاز خود پیدا کنند.

کارشناسان مشاور سرای ابریشم با آگاهی از اهمیت تاثیر چیدمان بر فضای خانه و روحیه خانواده در کنار مشتریان هستند و این همراهی نه فقط در فروشگاه که در صفحات مجازی سرای ابریشم نیز دیده می‌شود.

به ویژه اینکه کاربران صفحه سرای ابریشم در اینستاگرام سوالات خود را در مورد چیدمان مناسب زیر پست‌ها می‌نویسند و کارشناسان سرای ابریشم پاسخگوی سوالات‌شان هستند.

ساعات کار سرای ابریشم واقع در قلب بازار تهران همه روزه از ساعت 9:00 صبح تا ساعت 22:30 دقیقه شب است و جشنواره «پرواز پروانه‌های طلایی» و قرعه‌کشی گردن آویز طلا همچنان در حال برگزاری‌ست.

نکته قابل توجه دیگر اینکه حمل کالای خریداری شده از سرای ابریشم در منزل برای تمام مشتریان تهران به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر در مورد جشنواره فروش «پرواز پروانه‌های طلایی» می‌توانند به وبسایت سرای ابریشم به آدرس sarayeabrisham.com مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها