افشاگری ایتالیایی‌ها و جنجال در استقلال

استراماچونی برای یک فصل 24 میلیارد می‌گیرد؟!

سه روز قبل خلیل‌زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد رقم قرارداد استراماچونی و کادر فنی‌اش 700 هزار یورو است. او گفت مبالغی که گفته همیشه درست است و این بار هم رقمی که اعلام کرده، رقم واقعی قرارداد کادر فنی جدید استقلال است. این اظهارات باعث شد تا تناقض‌ها در این باشگاه ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۱۱۶۱۲

پیش از این یک عضو هیات مدیره که نخواسته بود نامش فاش شود گفته بود 700 هزار دلار به استراماچونی و دستیارانش می‌دهیم. این تناقض باعث شد خیلی از هواداران از مسؤولان استقلال بخواهند رقم دقیق را اعلام کنند. پیش از این استقلال تهران قراردادهایی با خارجی‌ها بست که جنجال زیادی به راه انداخت و این بار توقع هواداران آن است که باشگاه علاوه بر بستن قرارداد خوب، در این زمینه هم شفاف عمل کند. بعد از اظهارات مسؤولان استقلال اما این بار رسانه‌های ایتالیایی بودند که خبر از رقم جدیدی در قرارداد استراماچونی دادند. ابتدا یک خبرنگار مطرح ایتالیایی اعلام کرد استراماچونی برای یک فصل 6/1 میلیون یورو از استقلال دریافت خواهد کرد. بعد از آن نوبت به رسانه‌های ایتالیایی رسید و در چشم به هم زدنی خبر در همه جا منتشر شد. به هر حال سفر به ایران و کار در تیم‌های ایرانی برای خارجی‌ها بسیار جالب است، به همین خاطر همواره تلاش می‌کنند خبرهای زیادی درباره توافق مربیان با تیم‌های ایرانی بدهند. باشگاه استقلال هنوز واکنش رسمی به این خبر نشان نداده است. پیش از اعلام چنین رقمی از سوی رسانه‌های ایتالیایی امیرحسین فتحی، مدیرعامل آبی‌ها گفته بود درباره تنها چیزی که با استراماچونی صحبت نکردند، مبلغ قرارداد بوده است.
اگر رقمی که ایتالیایی‌ها اعلام کردند درست باشد، حضور این مربی در حال حاضر برای هر فصل نزدیک به 24 میلیارد تومان برای آبی‌ها آب می‌خورد. این باشگاه با استراماچونی قراردادی دو ساله امضا کرده است و اگر این مربی بماند فصل دوم قراردادش افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، باشگاه استقلال رکورد گران‌ترین مربی تاریخ خود را خواهد شکست. پیش از این قرارداد سال سوم شفر و استقلال، گران‌ترین قرارداد تاریخ باشگاه بود که البته آبی‌ها آن را فسخ کردند. خبرهای رسیده از داخل باشگاه حکایت از آن دارد که بودجه آبی‌ها در فصل جدید 90 میلیارد تومان است. بنابراین بخش قابل توجهی از این بودجه را استراماچونی دریافت خواهد کرد. باید دید واکنش باشگاه استقلال چه خواهد بود. قاعدتا آنها با حرف نمی‌توانند ثابت کنند رقم اعلامی
از سوی ایتالیایی‌ها رقم غیر واقعی است.آیا این باشگاه به‌صورت رسمی در این زمینه دست به افشاگری خواهد زد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها