تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال کار به مراتب سخت‌تری نسبت به هفته اول این رقابت‌ها دارد.
کد خبر: ۱۲۰۹۸۷۹
کار سخت تیم ملی والیبال ایران در مصاف با برزیل و آرژانتین

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم‌های آرژانتین، برزیل و ژاپن خواهد رفت.

بر خلاف هفته اول که شاگردان کولاکوویچ کار نسبتا آسانی داشتند در هفته دوم باید با تیم‌هایی روبرو شوند که تقریبا با بازیکنان اصلی خود در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

تیم برزیل که قوی‌ترین تیم جهان است تنها «رزنده» را در اختیار ندارد و آرژانتین هم بدون پاسور اصلی خود به لیگ ملت‌ها آمده است.

تیم ژاپن با وجود اینکه در هفته اول تنها یک پیروزی به دست آورد، اما جزو رقبای آسیایی ایران محسوب می‌شود و نباید این تیم را دست‌کم گرفت.

در هفته اول لیگ ملت‌ها تیم آرژانتین مقابل تیم‌های پرتغال و بلغارستان پیروز شد، اما در دیدار سوم خود از تیم کانادا شکست خورد.

تیم ژاپن که در هفته دوم باید با تیم ایران مصاف کند صاحب یک پیروزی مقابل صربستان و متحمل دو شکست مقابل روسیه و فرانسه شد.

تیم برزیل هم هر ۳ مسابقه خود را در هفته نخست مقابل آمریکا، استرالیا و لهستان با پیروزی پشت سر گذاشت.

ملی‌پوشان والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها ابتدا روز جمعه (۱۷ خرداد) به مصاف تیم برزیل می‌روند و روز شنبه (۱۸ خرداد) با تیم آرژانتین و روز یکشنبه (۱۹ خرداد) با تیم ژاپن مسابقه خواهند داد.

اگر تیم ایران بتواند هر ۳ مسابقه خود در هفته دوم را با پیروزی پشت سر بگذارد آن وقت است که می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود در غیر این صورت باید منتظر نتایج سینوسی شاگردان کولاکوویچ در رقابت‌های آتی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها