وینفرد شفر و استقلال در روزهای حساسی به سر می‌برند. دو طرف برای فصل آینده قرارداد دارند. استقلال این مربی را معلق کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۹۶۴۲

شفر هم با مسؤولان باشگاه بن یاس پای میز مذاکره نشسته است. البته ساشا پسر شفر تلاش می‌کند این خبر را تکذیب کند. وقتی از او در این باره می‌پرسیم، می‌گوید: «پدرم قراردادی با بن یاس نبسته و مذاکره‌ای هم نداشته است.» دلیل این حرف هم کاملا مشخص است. به هر حال ساشا می‌داند مذاکرات پدرش با بن یاس در حالی که با استقلال قرارداد دارد، قانونی نیست. او از این باشگاه اخراج نشده، بلکه معلق شده است. به همین خاطر اگر بخواهد با باشگاهی هم پای میز مذاکره بنشیند باید با استقلال توافقاتی داشته باشد. شفر اما پیش از هر توافقی با باشگاه بن یاس توافق کرده است. به همین دلیل باشگاه حتی می‌تواند از او شکایت کند. یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که علاقه ندارد نامش فاش شود در این باره می‌گوید: «کار او قانونی نبود و به سادگی می‌توانیم از این مربی شکایت کنیم. البته بنای ما شکایت نیست. دوست داریم مشکلات بین دو طرف حل و فصل شود.» منظور این عضو هیات مدیره آن است که استقلال می‌خواهد به شفر غرامت ندهد و در مقابل رضایتنامه این مربی را صادر کند تا بتواند به باشگاه بن یاس امارات ملحق شود. او ادامه می‌دهد: «به هر حال ما قراردادی به ارزش یک میلیون و 200 هزار دلار داریم. نمی‌خواهیم غرامت بدهیم. شفر هم دوست دارد فصل بعد در باشگاهی مشغول به کار شود. امیدواریم مساله خیلی دوستانه و مسالمت آمیز حل شود.»
البته امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال فعلا تماس‌های وینفرد شفر را پاسخ نداده است. این مربی آلمانی به تهران بازگشته تا با او جلسه برگزار کند و در این جلسه با آبی‌ها به توافق برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها