‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۲۴ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر و ۳۰ فقره انواع سرقت کشف شد. ‌
کد خبر: ۱۲۰۸۷۵۱
دستگیری ۲۴ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین قنبری افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه ۲۴ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی بیان کرد: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و سراوان با هماهنگی‌های قضائی طی هفته گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از آنها ۴ قبضه تپانچه به همراه مهمات، سه عدد شوکر، ۶ قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

وی گفت: در این رابطه ۴ دستگاه خودرو، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۹ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت خودرو، ۱۲ فقره سرقت تلفن همراه، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت و ۴ فقره سرقت وجوه نقد و کیف پول و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطرنشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها