کتائب حزب الله عراق: تهدید علیه ایران نشانه حماقت آمریکاست

فرمانده ارشد الحشد الشعبی و عضو دفتر سیاسی کتائب حزب الله عراق، تهدیدات و فشارهای اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را نشان دهنده حماقت های جدید آمریکا در منطقه دانست. کتائب حزب الله عراق: تهدید علیه ایران نشانه حماقت آمریکاست
کد خبر: ۱۲۰۶۷۸۵
کتائب حزب الله عراق: تهدید علیه ایران نشانه حماقت آمریکاست

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ،‌«جاسم الجزائری»گفت: فشارهای اخیر علیه ایران و اقدامات آمریکا در منطقه نشانه آشفتگی و سردرگمی واضح در سیاست های آمریکا و حماقت رهبران این کشور است.

فرمانده الحشد الشعبی افزود: حماقت های جدید آمریکا در منطقه نشان می دهد آنها هنوز از تجربیات قبلی و تاریخ، درس نیاموخته اند و فکر می کنند و یا اعتقاد دارند که جمهوری اسلامی ایران یک لقمه و شکار دست یافتنی است.

وی افزود: اوضاع به نفع جمهوری اسلامی ایران پیش خواهد رفت زیرا همبستگی فقط در داخل ایران نیست بلکه تمام ملت های منطقه با جمهوری اسلامی همبستگی دارند.
الجزائری گفت: همان گونه که امام خامنه ای تاکید کردند که 'جنگی نخواهد شد و مذاکره ای با آمریکا اتفاق نخواهد افتاد'.

وی افزود: در صورت بروز هر اتفاقی در منطقه، ما به عنوان مقاومت اسلامی حتما موضع مناسب خود را خواهیم داشت.
الجزائری اظهار داشت: همه آنچه درحال اتفاق افتادن است، آشفتگی واضح در سیاست های آمریکا را نشان می دهد.

این فرمانده مقاومت اسلامی عراق گفت: آمریکایی ها نمی دانند که این منطقه تحمل بحران های بیشتری را ندارد، ملت ها در سراسر منطقه آگاه شده اند و این امر در حال گسترش است.

وی با اشاره به این که دوره یکه تازی آمریکا گذشته است، ادامه گفت: همه برای روزی که جنگ احتمالی اتفاق بیفتد آماده هستند و اگر جنگی اتفاق بیفتد ما یقین داریم که جمهوری اسلامی ایران پیروز از آن خارج خواهد شد.

اقدامات یکجانبه آمریکا در خروج از توافقنامه های بین المللی از جمله برجام و از سرگیری دوباره تحریم های غیر قانونی علیه ایران و رفتارهای تحریک آمیز و تهدیدات علیه کشورهای منطقه از جمله ایران و عراق، در هفته های اخیر موجب واکنش و انتقاد بسیاری از رهبران و شخصیت های عراقی از طیف های مختلف شده است.

در پی افزایش تهدیدات و اقدامات تحریک آمیز مقامات آمریکایی در هفته های اخیر و همچنین جوسازی واشنگتن و برخی کشورهای عربی منطقه در خصوص افزایش تهدیدات و ناامنی در عراق، بسیاری از رهبران سیاسی این کشور با صدور بیانیه و همچنین در گفت و گو با ایرنا، نسبت به تبعات آن هشدار داده اند.

همبستگی ایران و عراق در شرایط مختلف، قدرت جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هر گونه تهدید و تجاوز و همچنین خطرناک بودن پیامدهای اقدامات تحریک آمیز و جنگ طلبانه آمریکا در منطقه برای همه منافع همه کشورها و ضرورت تلاش همه جانبه برای مهار آن از محورهای مورد تاکید این رهبران و شخصیت هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها