معاون سرمایه‌گذاری و اطلاعات آمار اسبق سازمان میراث فرهنگی در گفت و گو با جام‎جم آنلاین

موزه‏ های کنونی کشور پاسخگوی تمدن عظیم ایران نیست / افزایش تعداد موزه‎ها با کمک بخش خصوصی

فرانسه بدلایلی یک مکان تاپ توریستی در جهان است. چیزهای زیادی است که یکجا در این کشور جمع شده است اعم از شاهکارهای هنری و معماری، موزه های جالب و مناظر طبیعی، و تاریخچه ای که به دوران خیلی پیشتر از رومیان بر می گردد. تمام این موارد تور فرانسه را یک انتخاب ایده آل مبدل می کند.
کد خبر: ۱۲۰۵۸۹۵
رفتن به تور فرانسه یک مکان تاپ توریستی در جهان

فرانسه برای خیلی چیزها مثل نوشیدنی، پنیر، برج ایفل، پیشخدمت های پر افاده مشهور است. این کشور بخاطر خط ساحلی خیره کننده اش، دره ها، سرزمین نوشیدنی، جنگلها، و کنار دریایش زیباست؛ بهترین غذاها و نوشیدنی جهان را دارد؛ شهرها و قلعه های تاریخی، و تاریخچه ای قدیمی و غنی دارد.

و بر خلاف چیزی که شنیده اید، فرانسویها مردمی فوق العاده هستند که دوست دارند بایستند و گل رز بو کنند. هیچ چیز مثل یک پیک نیک در کنار رودخانه سین ( Sein ) یا یک روز را سپری کردن در حومه شهر، زندگی را زیبا نمی کند.

فرانسه همان چیزی است که مردم فکر می کنند هست یا شاید هم بیشتر، بنابراین بدون شک حتما تور فرانسه را انتخاب کنید. تاریخچه طولانی ان به خرابه های زیبا، قلعه ها، معماری، و فرهنگ این کشورگره می خورد. بعد از سفر به ایتالیا در قاره اروپا، تور فرانسه خیلی گران است.

برای افرادی با بودجه خیلی کم بسیار سخت است که همه جای فرانسه را ببینند (اما با توجه به بطری نوشیدنی سه یورویی غیر ممکن نیست).

وقتی مطمئن شدید که با چند یورو اضافه به فرانسه می روید انوقت می توانید از همه نوع غذا، نوشیدنی، و زیبایی هایی که می بینید اشباع شوید، ولی این راهکار هزینه تور فرانسه شما را کاهش می دهد!

زمان مناسب برای تور فرانسه

معمولا در برنامه ریزی اینکه تور فرانسه را چه زمانی انتخاب کنیم، موضوع اب و هوا مهم نیست. شمال فرانسه مثل اطراف بریتانیا مرطوب و غیر قابل پیش بینی است.

پاریس دارای اب و هوایی به مراتب بهتر از نیویورک است، و بندرت به اوج گرما و سرمای نیویورک می رسد، اما فقط هوای جنوب لوور (Loire) گرمتر می شود.

هوای ساحل جنوبی، حتی در جنوب بخاطر مجاورت با اقیانوس اطلس معتدل است، و در معرض طوفانهای شدید و رعد و برق مداوم حتی در روزهای تابستان قرار دارد. در مرکز و شرق وقتی از ساحل دور می شوید اب و هوای قاره ای بیشتر و زمستانهای سردتر و تابستانهای گرمتر دارید.

کجا بریم؟

سفر به دور فرانسه راحت است. بعضی از این سفرها نسبت به سایر کشورهای اروپای غربی نسبتا ارزان است. خدمات قطار مثل شبکه جاده ای - بخصوص بزرگراه ها (عوارضی) بسیار کارایی دارد – و دوچرخه سوارها تحسین و تشویق می شوند. از طرف دفاتر گردشگری و سازمانهای تخصصی، اطلاعات زیادی تهیه می شود و در سرتاسر کشور به پیاده ها، دوچرخه سوارها، مسافران چادرنشین و غیره ارائه می شود.

می خواهیم شما را با کشور زیبای فرانسه آشنا کنیم تا انتخابی راحت تر برای سفر و یا اقامت تور فرانسه را داشته باشید.

درابتدا فرانسه از لحاظ منطقه ی جغرافیایی،این کشور در اروپای غربی قرار گرفته است و مساحتش برابر با ششصد و چهل هزار و هفتصد کیلومتر مربع می باشد.

جمعیت این کشور چیزی بالغ بر شصت و هفت میلیون و دویست هزار نفر می باشد که جزء چهل و دومین کشور جهان به حساب می آید.

این کشور دارای شهرهای مهمی می باشد که از این میان می توان به مارسی،استراسبورگ،لیون و ...اشاره کرد.

فرانسه از جهات مختلف با کشورهای دیگر همسایه است.برای مثال از شمال شرقی با کشور بلژیک و از جنوب شرقی با کشور ایتالیا همسایه است.

فرانسه همینطور به دریای شمال و اقیانوس اطلس از جهت شمال و غرب متصل می باشد.کشور فرانسه در بخش جنوب شرقی خود نیز به دریای مدیترانه وصل است.

اگر شما قصد دارید یک سفر خوب به همراه جاذبه های توریستی بسیار داشته باشید،آژانس هواپیمایی سام سیر تور فرانسه رو به شما پیشنهاد می کند.

اکنون می خواهیم به زبان،دین و واحد پول کشور فرانسه بپردازیم:مردم این کشور به زبان فرانسوی که زبان اصلی می باشد صحبت می کنند.

دین غالب کشور فرانسه مسیحی می باشد و مسلمانان و یهودیان بسیار کم هستند(مسلمانان تنها پنج درصد و یهودیان کمتر از یک درصد).این کشور قدرت عظیمی از جهت سیاسی و اقتصادی دارد.

واحد پول فرانسه یورو می باشد. لذا هنگام انتخاب تور فرانسه،این موضوع را نیز درنظر بگیرید.از اقدامات مهمی که در فرانسه صورت گرفته،می توان به عضویت دائم شورای امنیت سازمان ملل اشاره کرد.

کشور فرانسه دارای آثار زیادی می باشد.این کشور هم از داشتن جاذبه های طبیعی بهره مند است و هم از داشتن آثار زیبای تاریخی همانند موزه ها...اگر سفر به این کشور را درنظر دارید،آژانس سام سیر پکیج های متنوعی را برای تور فرانسه ارائه می دهد که انتخاب شما را آسان تر می کند.

اگر به هنر علاقه دارید،فرانسه کشور هنرمندان است و دارای گالری های هنری بسیار و تئاتر می باشد.مردم بسیاری از سراسر جهان تور فرانسه را به دلیل جاذبه های بسیار آن انتخاب می کنند سالانه حدود 80 میلیون توریست وارد این کشور می شود.

از نمادهای مهم فرانسه که همه ی شما با آن آشنایی دارید برج ایفل می باشد که در شهر زیبای پاریس واقع شده است.بلندی این برج به 342 متر می رسد و دارای 1665 پله نیز می باشد.

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن و بلیط ارزان هواپیما از طریق سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه و بلیط ارزان هواپیما می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور ایتالیا، تور فرانسه، تور پاریس و بلیط ارزان هواپیما... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

از جاهای دیدنی دیگر می توان به موزه لوور اشاره کرد که با آثار شگفت انگیزش گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.تابلوی معروف لبخند مونالیزا در این موزه قرار دارد.اگرعلاقه مند به کلیساها و اماکن مذهبی هستید،ما به شما کلیسای نتردام را پیشنهاد می کنیم که معماری بسیار زیبایی دارد.خیابان شانزلیزه در کشور فرانسه می باشد که از معروف ترین خیابان های جهان به حساب می آید و پس از آن خیابان شارل دوگل در درجه ی بعدی قرار دارد.

جشنواره ی کن در کشور فرانسه برگزار می شود و بسیار شهرت دارد.فرانسه دارای سواحل زیبا من جمله مانتون می باشد. مناطق دیدنی دیگر این کشورشامل دیزنی لند،کاخ های ورسا و رویال است.کشور فرانسه تاریخچه ای غنی از هنر و ادبیات دارد و جاذبه های هنری و ادبی ان بسیار است.گورستان پرلاشر،خانه ی ویکتورهوگو و بسیاری از آثار هنری دیگر همگی در فرانسه واقع شده اند.موزه ی پیکاسو نیز در این کشور زیبا جای گرفته است.

نکته ی جالب که شاید برایتان مهم باشد مربوط به ساعت محلی فرانسه می باشد که 5/2 ساعت از وقت محلی ایران عقب تر می باشد.اگر قصد اقامت فرانسه را دارید باید اقدامات لازم جهت اخذ ویزا را انجام دهید.اگر تور فرانسه را برای سفرتان انتخاب کردید،حتما از عروس شهرهای اروپا(پاریس)دیدن کنید.

منبع: تور فرانسه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها