جانشین انتظامی گلوگاه استان مازندران

رمال مجازی در دام پلیس گلوگاه

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری دو رمال با کلاهبرداری بالغ بر 20 میلیارد ریال در شهر آبعلی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۹۴
دستگیری رمال‌های میلیاردر آبعلی / کشف تانکرهای گازوئیل از یک گلخانه

به گزارش جام جم آنلاین از سایت پلیس، سردار ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دائر کردن دفتر رمالی و کلاهبرداری از شهروندان در پوشش دعانویسی، رمالی و جادوگری دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری 15 آبعلی دماوند قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات قانونی ضمن شناسایی دو تن در این رابطه طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از دفتر آنها موفق به کشف اقلامی از قبیل: مهره مار، فلزات شرف شمس، کاغذهای دعا، کتاب های با مضمون طلسم و دعانویسی شدند.

ناظری با اعلام اینکه متهمان پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: با حکم مقام قضائی تاکنون مبلغ 20 میلیارد ریال در یکی از حساب های بانکی نامبردگان مسدود و دستورات لازم برای انسداد دیگر حساب های مرتبط با متهمان نیز صادر شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه رمالی، فالگیری و بخت گشایی چیزی جز کلاهبرداری نیست، اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان این است که به تبلیغات دروغین این گونه افراد توجهی نکرده و مشکلات خود را از طریق مجاری قانونی و با مراجعه به آموزه های دینی پیگیری کرده و سرمایه های زندگی خود را به پای این گونه افراد شیاد نریزند و در صورت هرگونه آگاهی از فعالیت آنان موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

کشف 54 هزار لیتر گازوئیل از یک گلخانه

وی اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی بخش شریف آباد «پاکدشت» با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی از فعالیت یک قاچاقچی سوخت در این شهرستان با خبر شدند و در بررسی دقیق موضوع مشخص شد، متهم اقدام به دپو سوخت قاچاق در یک گلخانه کرده است که با هماهنگی مقام قضائی در بازدید از محل 3 تانکر بزرگ حاوی 54 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به پلمب این گلخانه، تصریح کرد: پرونده قضائی تکمیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها