همیشه وقتی از نقاشی صحبت می کنیم، ترکیبی از طرح ها و رنگ های مختلف در ذهنمان نقش می بندد. از کودکی هر وقت می خواستیم نقاشی بکشیم، مداد رنگی، پاستل، ماژیک و خلاصه هر نوع ابزار رنگی را آماده می کردیم تا یک تصویر زیبا خلق کنیم.
کد خبر: ۱۲۰۵۲۰۶
کلاس آموزش نقاشی سیاه قلم: سیاه بازی تصویرها

هر چند رنگ های مختلف ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارند، اما گاهی می توان بدون رنگ هم یک شاهکار هنری خلق کرد.

در نقاشی سیاه قلم فقط یک رنگ استفاده می شود و همین رنگ باید بار تمام رنگ هایی که غایب هستند، به دوش بکشد. سیاه در این تکنیک نقاشی نماد همه ی رنگ های دنیا است. روشنایی روز، سرخی گل، آبی دریا و سبزی طبیعت را باید با همین سیاه ساده نشان داد. به همین دلیل نقاشی سیاه قلم از نقاشی با رنگ هم خلاقیت و ذوق بیش تری نیاز دارد.

سیاه و سپید! وارد دنیای خاکستری ها شوید

برای شروع یادگیری سیاه قلم، بهتر است با طراحی، که مادر همه ی سبک های نقاشی است، آشنا باشید. البته اگر از طراحی سررشته ندارید، ناامید نشوید. در کلاس آموزش نقاشی سیاه قلم که از صفر تا صد این رشته را به شما آموزش می دهند، ابتدا اصول طراحی را یاد می گیرید، سپس با سیاه قلم آشنا می شوید.

برای طراحی سیاه قلم از انواع مختلف ذغال خشک، ذغال نرم، پودر ذغال و ... استفاده می شود. هر یک از این ذغال ها برای ایجاد یک بافت و جنس خاص به کار می رود.

در کلاس آموزش نقاشی سیاه قلم شما با انواع ذغال ها و کاربرد هرکدام آشنا می شوید تا بتوانید تصاویر جذاب خلق کنید.

جذاب ترین بخش سیاه قلم ایجاد تضاد و کنتراست بین تصویر و رنگ است. اوج هنر یک نقاش سیاه قلم این است که بتواند با سیاه و خاکستری، مفهوم عشق، محبت یا مهربانی را نشان دهد. هرچند کسب این مهارت به استاد خبره و تمرین نیاز دارد تا به حد اعلا برسد.

عشق کوکان به نقاشی را جدی بگیرید

هر چقدر راجع به اهمیت نقاشی در رشد خلاقیت و شکوفایی استعدادها شنیده اید، ده برابر کنید تا میزان اهمیت نقاشی برای کودکان به دست بیاید. به جرات می توان گفت تا سال های پیش از دبستان هیچ هنری به اندازه ی نقاشی در پرورش خلاقیت و نبوغ کودکان، موثر نیست. ابتدا باید کودک را در استفاده از رنگ ها و شکل ها کاملا آزاد گذاشت. به مرور و با رشد ذهنی کودک باید به رنگ ها و شکل های خلاقانه ی او جهت داد. یک مربی نقاشی حرفه ای که با اصول روانشناسی کودک نیز آشنا باشد، نقش اساسی در رشد و شکل گیری استعداد هنری کودکان دارد.

کلاس های آموزش نقاشی کودکان، اولین انتخاب والدین به عنوان یک کلاس هنری است و اگر با دقت انتخاب شود تاثیر فوق العاده ای در بروز استعداد و افزایش اعتماد به نفس کودکان دارد. در این کلاس ها کودکان محدود به وسایل خاصی نیستند. آن ها می توانند کاغذ را کنار بگذارند و روی سنگ، چوب یا سفال نقاشی کنند. در انتخاب نوع رنگ مثل مداد رنگی، ماژیک، گواش، آبرنگ یا پاستل آزاد هستند. هر چند درنهایت مربی حرفه ای شرایطی را فراهم می کند که کودکان با همه ی تکنیک های گفته شده آشنا شوند. پس از چند دوره، کودکان می توانند با توجه به علاقه ی خود، یک تکنیک را به عنوان رشته ی تخصصی انتخاب و به صورت حرفه ای آن را دنبال کنند.

یک آموزشگاه نقاشی همه فن حریف پیدا کنید

همه ی ما به اهمیت هنر برای آرامش روح و رشد استعدادها آگاه هستیم و به دنبال مکان مناسب برای پرورش استعداد فرزندانمان می گردیم. تنوع و کیفیت آموزشگاه های نقاشی به قدری زیاد است که گاهی افراد از شدت سردرگمی از شرکت در این کلاس ها منصرف می شوند. در این شرایط آموزشگاه های با سابقه و با کیفیت، جایگاه ثابتی بین علاقه مندان به نقاشی دارند. آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش یکی از موسسات با سابقه است که علاقه مندان هنر و نقاشی می توانند با اطمینان در دوره های آن شرکت کنند.

تنوع دوره های این آموزشگاه نقاشی بسیار بالا است و از انواع دوره های طراحی تا دوره های نقاشی کودکان را شامل می شود. این کلاس ها سطح بندی و برای سنین مختلف برگزار می شوند. در پایان دوره ها گواهی پایان دوره دریافت و می توانید با برگزاری نمایشگاه یا گرفتن سفارش های شخصی کسب درآمد کنید.

برای ثبت ‌نام در دوره‌های آموزش نقاشی و نقاشی سیاه قلم و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های: ۱۱۰ ۱۱۱ ۲۸ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت نقاشی را حتما ببینید :

www.naghashi.art

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها