کد خبر: ۱۱۹۳۷۱۸
بروزترین مرجع قیمت خودروهای خارجی

از زمان‌های گذشته تا امروز مردم کشور ما علاقه زیادی به خرید و فروش انواع خودروهای خارجی داشته اند. این علاقه باعث شده تا بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی خارجی، تمایل زیادی برای حضور در بازار ایران داشته باشند. شاید تا اوایل سال 97 شرایط بازار به شکلی بود که می‌شد جدیدترین خودرو‌های خارجی را در خیابان‌های ایران دید، اما از ابتدای سال 97 شرایط بازار خودرو به کل تغییر کرد و قیمت خودرو خارجی به شدت افزایش یافت.

اگرچه این افزایش قیمت شامل همه خودروها اعم از خودروهای داخلی و وارداتی شده است اما شیب افزایش قیمت‌ خودروهای خارجی و لوکس خیلی بیشتر از خودروهای داخلی بوده و شرایط فعلی خودروهای وارداتی به صورتی هست که اگر لیست قابل اعتمادی از قیمت خودروها در اختیار نباشد امکان ضرر کردن در خرید و فروش خودروهای خارجی به شدت افزایش می یابد.

در زمینه ارائه قیمت خودرو خارجی سایت های مختلفی مثل همراه مکانیک، ایران جیب، ماشین سه و باما فعال هستند که سعی دارند دقیق‌ترین و بروزترین قیمت خودروهای خارجی را به کاربران ارائه کنند.

اغلب این سایت‌ها در تعیین قیمت خودرو خارجی موفق هستند، اما کار از جایی مشکل می شود کاربران به دنبال قیمت یک تیپ خاص از یک خودرو خارجی هستند. به ویژه اینکه اغلب شرکت‌های واردکننده، خودروهای لوآپشن را وارد ایران می‌کنند و سپس آپشن‌های مختلف را به خودرو اضافه و روانه بازار می‌کنند و یا خودروها با آپشن‌های اضافه را از کشورهای حاشیه خلیج فارس خریداری و به ایران وارد می‌کنند. این مسئله باعث شده تا تنوع تیپ‌های مختلف از مدل‌های خودرو افزایش یابد. به عنوان مثال هیوندای سانتافه تنها در سال 2017 در 5 تیپ مختلف وارد ایران شده است:

تیپ 1: وارداتی - دو دیفرانسیل، 6 ایربگ، سقف پانوراما، 5گرمکن 2سردکن، کیلس استارتر، صندوق برقی، تک رادار، اتوپارک، دوربین 360، موتور GDI -

تیپ2: وارداتی - دو دیفرانسیل، 6 ایربگ، سقف پانوراما، 5گرمکن 2سردکن، کیلس استارتر، صندوق برقی، 3 رادار، اتوپارک، دوربین 360، موتور GDI، دنده پشت فرمان

تیپ3: وارداتی - دو دیفرانسیل، 6 ایربگ، سقف پانوراما، 5گرمکن 2سردکن، کیلس استارتر، صندوق برقی، 4رادار، اتوپارک، دوربین 360، موتور GDI، دنده پشت فرمان

تیپ4: وارداتی - دو دیفرانسیل، 6 ایربگ، سقف پانوراما، 5گرمکن 2سردکن، کیلس استارتر، صندوق برقی، 6 رادار، اتوپارک، دوربین 360، موتور GDI، دنده پشت فرمان

تیپ5 : شرکتی کرمان موتور

همانطور که تشخیص تیپ‌های مختلف مشکل می‌شود تعیین قیمت این تیپ‌ها نیز بسیار مشکل و پیچیده می‌شود که از عهده هر فردی بر نمی‌آید. چرا که تغییر هر یک از آپشن‌ها به میزان قابل توجهی بر قیمت نهایی خودروتاثیرگذار است.

بنابراین کاربران به مرجعی نیاز دارند که قیمت تیپ‌های مختلف خودروهای خارجی را در اختیار آنها قراردهد و این امکانی است که تنها در سایت همراه مکانیک در اختیار کاربران قرار گرفته است. سایت همراه مکانیک به عنوان مرجع قیمت‌گذاری خودروهای دست دوم، لیست کاملی از قیمت انواع تیپ‌ها و مدل‌های خودروهای خارجی را تهیه کرده است. کافی است به آدرس http://www.hamrah-mechanic.com/carprice/khareji/ مراجعه کنید و از قیمت تمامی خودرو‌های خارجی موجود در بازار کشور مطلع شوید.

صفحه لیست قیمت خودروهای خارجی همراه مکانیک، بر اساس نام شرکت سازنده و به ترتیب حروف الفبا دسته‌بندی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی خودرو یا برند مورد نظر را از بین سازنده‌های مختلف انتخاب کنند. علاوه بر این بالای صفحه قیمت خودرو یک کادر جست‌وجو تعبیه شده است که به کاربران کمک می کند تا به راحتی نام خودروی موردنظر را تایپ کرده و در سریع‌ترین زمان از قیمت خودروی خارجی مدنظر مطلع شوند.

اگر شما هم در دسته افرادی هستید که علاقه دارید لحظه به لحظه از روند تغییر قیمت خودروهای وارداتی مطلع باشید یا اگر بنا به حرفه‌ای که دارید باید آخرین قیمت تیپ‌ها و مدل‌های مختلف خودروهای خارجی را بدانید، کافی است سری به صفحه قیمت خودروهای خارجی همراه مکانیک بزنید.

علاوه بر دسترسی به آخرین قیمت خودروهای خارجی در سایت همراه مکانیک امکانات دیگری هم در اختیار شما خواهد بود. تعیین قیمت دقیق انواع خودرو داخلی و خارجی با نرم افزار محاسبه قیمت، کارشناسی انواع خودرو در محل، خرید خودرو کارشناسی شده، فروش سفارشی خودرو و فروش فوری خودرو در کمتر از 30 دقیقه از دیگر امکاناتی است که همراه مکانیک در کمترین زمان و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها