یک عضو اتاق بازرگانی در گفتگو با "جام جم آنلاین"

سیاست‌ها حامی تولید ملی نیست

دبیر فعالان اقتصادی ایران در گفت‎و‎گو با جام جم آنلاین عنوان کرد؛

صنعتگران پرشورتر از هرسال در راهپیمایی شرکت می‌کنند / نسل امروز شناخت کاملی از استکبار دارد

دبیر فعالان اقتصادی ایران می‎گوید که راهپیمایی 22 بهمن امسال بنا به دلایل متعددی تفاوت زیادی با سال‎های گذشته خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۳۰
صنعتگران پرشورتر از هرسال در راهپیمایی شرکت می‌کنند / نسل امروز شناخت کاملی از استکبار دارد

به گزارش جام جم آنلاین ، ابوالفضل حجازی عضو اتاق بازرگانی ایران، دبیر فعالان اقتصادی کشور و عضو هیئت‌مدیره خانه صنعت و معدن ایران به جام جم آنلاین گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در چند حوزه نسبت به سال‎های گذشته متفاوت است. ما در حالی چهلمین سالگرد انقلاب را جشن می‎گیریم که آمریکا تمام دشمنی خود را به ملت جمهوری اسلامی ایران نشان داده است.

حجازی افزود: این دشمنی بر همه ما ثابت‌شده است. درواقع دشمنی آمریکا از قطعنامه‎ای که امضا کرده و یا از تأکید بر تروریست بودن ملت ایران، اثبات‌شده است.

حجازی عضو اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: آمریکا، ایران را عهدشکن می‎دانست اما درواقع عهدشکن خودشان هستند و این مسئله را به‌خوبی نشان دادند. این استکبار سعی کرده تحریم‎های غیرعادلانه، غیرمنطقی و غیراخلاقی بر ملت ایران تحمیل کند و مهم‎تر آنکه شرایط اقتصادی را برای ما سخت و تلخ کند.

وی در ادامه گفت: ملت و فعالان اقتصادی در برابر این اقدامات آمریکا باید هوشیار باشد. همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر ما توکل به نیروی داخلی کنیم و شرایط اقتصادی را بهبود بخشیم درواقع آنها (آمریکا) به ما وابسته می‎شوند.

این مقام مسئول بیان داشت: ما ازلحاظ علمی در جایگاه خوبی قرار داریم و از نسل جوان و نیروهای تحصیل‌کرده خوبی برخوردار هستیم. امسال همه ما باید به‌اتفاق تمام اختلاف نظرات سیاسی و تسویه‌حساب‌ها را کنار بگذاریم و به‌فرمان مقام معظم رهبری پشت خط بایستیم و یک‌صدا و به‌اتفاق هم به دشمن اثبات کنیم پس از 40 سال انقلاب پخت‎ تر شده و مردم نیز باسوادتر و آگاه‏تر شده‌اند.

عضو هیئت‌مدیره خانه صنعت و معدن ایران بابیان اینکه «مردم ایران باید نشان بدهند دشمن خود را بهتر از قبل می‌شناسند» تأکید کرد: نسل امروز که درواقع نسل بعد از انقلاب است شاید خاطرات پیش از انقلاب را به خاطر نداشته باشد، ولی رفتارهای چندساله اخیر دشمنان ما به‌خصوص آمریکا را دیدند و از پیمان‌شکنی‌ها آگاه هستند. آنها به‌خوبی متوجه این قضیه شدند آمریکا پای هر پیمانی را که امضا‎ کند به آن پایبند نخواهند بود.

حجازی اذعان داشت: نسل امروز ما می‎داند آمریکا در امور هر کشوری دخالت می‎کند و دوست دارد همه‌جا نفوذ داشته باشد. تنها کشوری که در منطقه می‎تواند مقابل این استکبار بایستد و افتخاری برای مردمش باشد درواقع نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: هر کاری سختی تاوانی دارد و تاوان ما هم اشتباهات مدیران دولتی و نیمه‌دولتی است. در شرایطی که ما می‎توانستیم شرایط اقتصادی بهتری در سال‎های اخیر داشته باشیم برخی دل به بیگانگان بستند. اگر همان موقع هم که برجام برپا شد ما تلاش‎ها را بیشتر به تولید داخلی معطوف می‎کردیم و ذهن و فکر خود را به این سمت می‌بردیم، شاید امروز ما کمتر در این شرایط اقتصادی آسیب می‌دیدیم.

این مقام مسئول یادآور شد: امسال شرایط اقتصادی خاصی برای مردم وجود دارد و البته دشمن جنگ روانی برای مردم ایجاد کرده است. آمریکایی‌ها احساس می‌کنند در این جنگ روانی برنده بوده‌اند و به همین دلیل مردم باید همه در بیست و دوم بهمن امسال یک‌صدا و با یک فرمان و در یک خط و مسیر حرکت کنند تا ضمن اینکه راهپیمایی باشکوه‎تری نسبت به سال‎های گذشته داشته باشیم، کاری کنیم تا آمریکا احساس کند در این جنگ روانی به‌سختی شکست‌خورده است. چیزهایی که دشمن برای نظام خواب‌دیده به باد خواهد رفت.

ابوالفضل حجازی در پایان گفت: ما صنعتگران باشکوه‎تر از سال‎های گذشته در این راهپیمایی شرکت می‎کنیم و همه ما باید برای کشورمان و حفظ خون پاک شهدا پرشورتر از سال‎های گذشته حضور پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها