باشگاه ذوب‌ آهن اصفهان قصد دارد در بازی با الکویت در لیگ قهرمانان آسیا با حمایت هوادارانش بتواند به دور بعدی صعود کند.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۷۹
دعوتنامه جالب ذوب‌ آهن برای دیدار آسیایی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و الکویت کویت در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ۲۳ بهمن‌ماه ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

تیم الکویت حریف تیم ذوب‌آهن اصفهان در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه با یک پرواز چارتر وارد اصفهان می‌شود؛ ناظر مسابقه و ناظر داوری و داوران این دیدار نیز روز یک‌شنبه وارد اصفهان می‌شوند.

تماشای این دیدار با توجه به خرید بلیط توسط اسپانسر باشگاه رایگان است و جهت تسهیل در ایاب و ذهاب هواداران بیش از ۳۰ ایستگاه در اصفهان و شهر‌های اطراف اتوبوس در نظر گرفته شده است.

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با تیم الکویت کویت آماده می‌شود، قصد دارد در این بازی با حمایت هوادارانش بتواند به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در همین راستا باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که علاقه‌مندان به فوتبال و کسانی که این دیدار را نزدیک مشاهده می‌کنند می‌توانند عکس‌های سلفی خود را به دایرکت اینستاگرام رسمی باشگاه ذوب آهن به آدرس zobahan_official ارسال کنند؛ از بین عکس‌های ارسالی به چهل نفر برگزیده، پیراهن امضا شده توسط بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن هدیه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها