یک نویسنده و جامعه‌شناس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

راهپیمایی امسال در واقع باید نکوداشت 40 سالگی انقلاب باشد

نویسنده، جامعه‌شناس و سیاست‌مدار ایرانی می‌گوید حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران یک ضرورت مضاعف است که باید توجه بسیار ویژه‌ای به آن شود به‌خصوص اینکه آمریکا مدام ایران را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۹۷
راهپیمایی امسال در واقع باید نکوداشت 40 سالگی انقلاب باشد

به گزارش جام جم آنلاین ، عماد افروغ نویسنده، جامعه‌شناس و سیاست‌مدار ایرانی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین اظهار کرد: اگر هرسال در رابطه با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن می‌گفتیم ضرورت دارد امسال باید بگوییم که این ضرورت مضاعف شده است.

به گفته افروغ، بخش کوچکی از این ضرورت مضاعف به تهدیدات خاص از سوی آمریکا مرتبط است، اما بخش مهم‌تر آن درواقع برای پاسداشت انقلاب اسلامی است و شکر گزاری از خدای تبارک‌وتعالی که چنین موهبتی را نصیب ما کرد تا 40 سال به‌رغم برخی فرازوفرودها کماکان انقلاب اسلامی را استوار و محکم ببینیم.

افروغ عنوان کرد: به‌رغم همه کاستی‌هایی که در رابطه با برخی از سیاست‌ها و رفتارها داریم بدون تردید جمهوری اسلامی ایران یکی از مستقل‌ترین کشورهای عالم به شمار می‌رود و حسب همین استقلال است که امنیتی ستودنی هم برای ما بر پای مانده و به‌جای گذاشته‌شده است.

این نماینده سابق مجلس گفت: به‌پاس نکوداشت انقلاب اسلامی، حضور ما در راهپیمایی درواقع ضرورت مضاعف پیدا می‌کند. اصلاً به نظر من باید امسال نام راهپیمایی را باید نکوداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران بگذاریم. بیراهه نیست اگر امسال چنین نامی را بر روی آن بگذاریم.

عماد افروغ در پایان گفت: هرسال می‌توانیم بگوییم راهپیمایی درواقع مراسم نکوداشت است اما امسال راهپیمایی، ویژگی‌های خاصی دارد که باید درواقع باعظمت و حضور بیشتر همراه باشد و کیفیت بالاتر برود. حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال یک ضرورت مضاعف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها