دعوت مقامات و نهادها برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

راهپیمایی 22 بهمن، خنثی‌کننده توطئه‌ها

در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روسای قوا، مراجع تقلید و چهره‌ها و مقامات سیاسی از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۵۶

رئیس‌جمهور همه ملت ایران را به حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی 22بهمن فراخواند و اظهار کرد: حضور حماسی و باشکوه مردم در نیمروز 22 بهمن می‌تواند پاسخی قاطع به همه توطئه‌های یک‌سال گذشته دشمنان باشد و این نیمروز در حقیقت ساعت‌های قدر ملت ایران است.
حسن روحانی با تأکید بر این‌که ایام دهه فجر و 22 بهمن باید ایام وحدت، اتحاد، یکپارچگی و همنوایی باشد، اظهار کرد: در این ایام، همه احزاب، گروه‌ها، ادیان، اقوام و اقشار مختلف باید به صورت یکپارچه کنار هم باشند و اگر هم اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد در این ایام باید آن را کنار بگذارند و به صحنه بیایند.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جلسه شورای اداری قم گفت: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن، این پیام آشکار را به دشمن می‌رساند که فشارهای اقتصادی آنان شکست خورده است.
آیت‌ا... مکارم‌شیرازی هم در جلسه درس خارج‌فقه خود، آحاد ملت را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم‌ا... ۲۲بهمن دعوت کرد و گفت: ان‌شاءا... همه مردم در راهپیمایی یوم‌ا... ۲۲ بهمن ماه شرکت می‌کنند چرا که این کار یک وظیفه الهی، اجتماعی و وجدانی است.
آیت‌ا... حسین نوری‌همدانی نیز در پیامی بیان کرد: امسال نیز مردم عزیز ایران مانند سال‌های قبل با بصیرت بالای خود به ندای حضرت امام، رهبر انقلاب و شهدا لبیک خواهند گفت و با گام‌های استوار و شعار‌های کوبنده با وجود این که از نظر معیشتی در مضیقه هستند به میدان خواهند آمد.
همچنین آیت‌ا... جوادی‌آملی در درس تفسیر قرآن تاکید کرد: بر همه لازم است با جان و تمام توان خود راه شهدا و امام راحل را ادامه دهند، لذا همگان در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن امسال پرشورتر از قبل شرکت کنند.
نهادها، گروه‌ها و احزاب و همچنین چهره‌های سیاسی نیز در بیانیه‌ها و سخنرانی‌های جداگانه‌ای مردم را به حضور در راهپیمایی 22بهمن دعوت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها