فدراسیون فوتبال دروغ می‌گوید، چه پولی دادند؟!

سردار آزمون به سیم آخر زد

سردار آزمون مهاجم تیم‌ملی شب گذشته ایران را ترک کرد و به روسیه بازگشت تا کارش را با باشگاه جدیدش یعنی زنیت سنت پترزبورگ آغاز کند. این باشگاه برای جذب سردار رقمی نزدیک به 17 میلیون یورو هزینه کرد تا بتواند در صدر مشتریانش قرار بگیرد و او را به خدمت بگیرد. سردار می‌گوید: «امیدوارم بتوانم در تیم جدیدم عملکرد خوبی داشته باشم و هواداران را شاد کنم.» سردار قبل از ترک تهران در یک مصاحبه آتشین، فدراسیون فوتبال را هم به باد انتقاد گرفت. این هم خلاصه‌ای از حرف‌های آزمون؛
کد خبر: ۱۱۹۰۶۵۸

بدرقه کی‌روش بد بود
نحوه بدرقه کی‌روش بسیار بد بود. هیچ‌کدام از مسؤولان، به وی احترام نگذاشتند. کی‌روش کارهای خیلی بزرگی برای فوتبال ایران انجام داد. چند بازیکن از طریق تیم ملی لژیونر شدند. به‌طور مثال علیرضا جهانبخش اگر در تیم ملی بازی نمی‌کرد، نمی‌توانست به لیگ برتر انگلیس برود. درآمدزایی کی‌روش برای فدراسیون فوتبال با نتایجی که تیم ملی گرفت، خیلی زیاد بوده است. متأسفانه رفتار خیلی بدی با او داشتیم و برای او احترام قائل نشدیم.
دیدید چه احترامی گذاشتند
مسؤولان فقط وعده می‌دادند. شما دیدید که چگونه ما را به جام ملت‌ها فرستادند و چه احترامی گذاشتند. هیچ‌کسی نبود تا به کمک تیم ملی بیاید اما همه انتظار داشتند تیم قهرمان شود. فقط تعدادی از پیشکسوتان از ما حمایت کردند، اما تمام مسؤولان در این باره اظهارنظر کردند و آنها فقط می‌گفتند تیم ملی باید در جام ملت‌ها قهرمان شود.
مورینیو و زیدان را نیاورند بهتر است
به خدا قسم مربیانی چون مورینیو و زیدان را نیاورند، بهتر است. با کدام امکانات و با چه رویی آنها را دعوت می‌کنند؟ ایران کشور بزرگی است اما امکاناتش در حد نام ایران نیست. ما یک زمین چمن نداشتیم که تمرین کنیم و مجبور بودیم در زمین پر از چاله پژوهشگاه نفت کار کنیم. چطور می‌توانستیم کارهای تاکتیکی کادر فنی را انجام دهیم؟ اگر زیدان بیاید و بپرسد چه امکاناتی دارید، فدراسیونی‌ها چه جوابی دارند بدهند؟ به نظرم یک مربی خوب ایرانی بیاورند، بهتر است، چون اگر مربی خارجی بیاورند، قرار است باز هم او را بزنند.»
فدراسیون دروغ می‌گوید
فدراسیون هر چه می‌گوید، دروغ است. (در واکنش به دادن بهترین امکانات به تیم ملی) چه هزینه‌ای کردند؟ تمام هزینه‌هایمان را قبل از جام ملت‌ها، فدراسیون قطر داد. من الان اینجا هستم تا بگویم وقتی برای تیم ملی دعوت می‌شدیم، برایمان پرواز اکونومی می‌گرفتند. موضوع این نیست که چرا پرواز اکونومی می‌گرفتید، بلکه مساله اینجاست که احترام قائل نمی‌شدید و بازیکنانی که ۹۰ دقیقه در تیم باشگاهی خود بازی می‌کردند را با پرواز اکونومی به تهران می‌آوردند درحالی‌که ما هم بازیکن هستیم و عدم رعایت این مسائل باعث مصدومیت می‌شود. گفتند پاداش دو بازی چین و عمان را داده‌ایم، اما دروغ گفتند. ما پاداش هم نمی‌خواهیم فقط چرا دروغ می‌گویید؟ یک مرد پیدا نمی‌شود راستش را بگوید؟
ترسیدم
(در واکنش به صحبت‌های بیرانوند که گفته بود «آزمون بابت پیش‌بینی جهت ضربه پنالتی در بازی با ژاپن بیچاره‌ام کرد») علیرضا در بازی با ژاپن، اگر به اشاره‌ام توجه می‌کرد، پنالتی آنها را هم می‌گرفت. خودش هم دید که جهت پنالتی را درست حدس زدم. در رختکن هم گفت که دیدم، ای‌کاش آن طرف می‌رفتم. راستش را بخواهید، ترسیدم که اشاره‌ام را واضح بیان کنم.
بوندسلیگا را دوست دارم
من با زنیت قرارداد بستم ولی خیلی دوست دارم در بوندسلیگای آلمان بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها