گادوین منشا به تیم رقیب پیوست

خرید پرسپولیسی استقلال!

خبر خیلی کوتاه بود و مختصر.اینکه گادوین منشا با امضای قراردادی به مدت یک فصل و نیم به استقلال پیوست. مدت‌ها بود که برانکو ایوانکوویچ تصمیم به کنار گذاشتن بازیکن نیجریه‌ای خودش گرفته بود.حتی خرید بودیمیر هم به همین دلیل بود که پروفسور دیگر گادوین را نمی‌خواهد.منشا هم که دید جایی در تفکرات سرمربی پرسپولیس ندارد پای میز مذاکره نشست و با دادن کمی تخفیف، از سرخپوشان جدا شد.
کد خبر: ۱۱۹۰۵۶۹

اما شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که منشا به تیم رقیب یعنی استقلال برود. گادوین که ظاهرا پیشنهاد دیگری مثل استقلال نداشت پس از چند روز مذاکره ترجیح داد تا در تیم آبی پایتخت بازی کند. آن هم در تیمی که ترافیک بالایی در خط حمله دارد. طوری که آبی‌ها مجبور شدند جابر انصاری را به پیکان بدهند.اسماعیل گونسالوس،مرتضی تبریزی، روح‌ا... باقری، الهیار صیادمنش و فرشید اسماعیلی مهاجمان استقلال هستند که با اضافه شدن گادوین منشا به جمع آنها، ترافیک در خط حمله شدیدتر خواهد شد.
باید دید منشا کجای تفکرات وینفرد شفر قرار می‌گیرد و پیرمرد آلمانی تا چه اندازه از توانایی‌هایی که منشا دارد استفاده می‌کند. ضمن این‌که استقلالی‌ها باید از لیست خودشان یکی دو بازیکن را خارج کنند، چرا که هم ترافیک شدیدی در خط حمله این تیم وجود دارد و هم این‌که ظاهرا لیست آنها برای ادامه فصل پر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها