سایت معتبر ساکرنت نام دو بازیکن ایرانی را در جمع برترین های جام ملت های آسیا قرار داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۶۷
ساکرنت هم دو بازیکن ایرانی را در تیم منتخب جام ملت ها قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ با پایان مهمترین تورنمنت فوتبال قاره کهن، سایت خبری تحلیلی ESPN تیم منتخب این دوره از رقابت‌ها را معرفی کرده که در آن نام علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران و اشکان دژاگه هافبک این تیم دیده می‌شود.

ESPN درباره بیرانوند نوشته است: دروازه‌بان تیم ملی ایران که در جام جهانی 2018 نیز همه را تحت تأثیر قرار داده بود، عملکرد تحسین‌برانگیزش را در سال 2019 هم حفظ کرد. سایه روشن عملکرد او در جام ملت‌های آسیا پنالتی‌ای بود که در دقیقه دوم بازی ایران مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی مهار کرد. سنگربان شماره ایران با کلین‌شیت‌های متوالی به این تیم برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی کمک کرد اما آنجا بود که همه چیز به هم ریخت ایران 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد. با این حال دروازه‌بان پرسپولیس با شهرت مضاعف نسبت به گذشته، امارات را ترک کرد.

ESPN درباره اشکان دژاگه نیز عنوان کرد: مرور خاطره باخت 3 بر صفر به ژاپن برای هواداران و بازیکنان تیم ملی ایران سخت خواهد بود اما با گذر زمان خاطرات پیشروی خوب این تیم به نیمه نهایی برجسته‌تر خواهد شد. در این مسیر تیم ملی نمایش‌های درخشانی داشت و اشکان دژاگه با تجربه و کهنه‌کار نیروی محرکه تیم بود. حضور فیزیکی قدرتمند او در سمت راست استادیوم‌های امارات، شب‌های سختی را برای مدافعان کناری تیم‌های حریف ساخت و او از آن منطقه توپ‌های زیادی را روی محوطه جریمه رقبا ارسال کرد.

تیم منتخب ESPN از جام ملت‌های آسیا در قبضه قطری، قهرمان این رقابت‌ها قرار دارد چرا که 5 بازیکن آن شامل عبدالکریم حسن (دفاع چپ)، بسام الراوی (مدافع میانی)، بوعلام خوخی (هافبک دفاعی)، اکرم عفیف (بال چپ) و المعز علی (مهاجم) در این تیم قرار دارند.

هوانگ این بئوم (هافبک میان) کره جنوبی، گاکو شباساکی (هافبک دفاعی) و تاکه‌هیرو تومیاسو (مدافع میان) از ژاپن و رایان گرانت (دفاع راست) از استرالیا دیگر اعضای تیم منتخب ESPN هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها