رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در سرقت از ۴۵ منزل اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۷۴
دستگیری سارقان ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ سعید سلیمیان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل آنها، تحقیقات از سوی کارآگاهان به طور ویژه آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های علمی و تخصصی سرانجام ماموران به هویت ۴ نفر از سارقان سابقه دار که در این سرقت‌ها دست داشتند پی برده و طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی تمامی متهمان را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به کشف ۸ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان، گفت: متهمان دستگیر شده پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته به ۴۵ فقره سرقت منزل و سرقت ۲۰ میلیارد ریال اموال از منازل مردم اعتراف کردند.

این مقام انتظامی، اموال به سرقت رفته از منازل شهروندان را شامل طلاجات، سکه بهار آزادی، تابلوفرش، ال‌ای دی، لپ تاپ و وجوه نقد عنوان کرد و اظهار داشت: با اعتراف اعضای این باند ماموران موفق شدند ۸ نفر از مالخران این پرونده را نیز شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آن‌ها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام عزیمت به مسافرت، اصول حفاظتی برای افزایش ایمنی منازل خود را رعایت کنند از نگهداری طلاجات و وجوه نقد در منزل خودداری کرده، از در‌های ضد سرقت، دزدگیر، حفاظت مناسب، دوربین مداربسته و ... برای پیشگیری از سرقت منزل استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها