فرماندار پلدختر گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی این شهرستان برای مقابله با حوادث ناشی از تغییرات جوی و بارندگی‌ها در آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۶۸
آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی پلدختر برای مقابله با سیلاب احتمالی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر ، نعمت الله دستیاری به آغاز بارش ها از امروز چهارشنبه و پیش بینی تداوم بارش در نقاط مختلف شهرستان تا صبح جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی به تمام دستگاه‌های مربوطه، بخشداری ها و شهرداری های پلدختر اعلام آماده باش شده است.

وی با بیان این که نیروهای خدمات رسان و امدادی در سراسر شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند، افزود: هشدارهای لازم به مردم به ویژه به جوامع روستایی و عشایری شهرستان برای جلوگیری از تردد یا اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی، مسیل ها و مناطق کوهستانی داده شده است.

دستیاری به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه ها برای مقابله با حوادث و مشکلات احتمالی ناشی از این بارش ها آمادگی کامل دارند.

فرماندار پلدختر گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها، لازم است مردم و عشایر از قرار گرفتن در حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها