در یکسالگی جلسه کتابخوانی گناوه اتفاق افتاد

فرماندار گناوه کتاب به دست گرفت

در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی خانه سمن‌های گناوه از سال گذشته اقدام به جلسات هفتگی کتابخوانی برگزار کرده است که در استانه یکسالگی این نشست‌ها فرماندار این شهرستان نیز کتاب به دست گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۸۹
فرماندار گناوه کتاب به دست گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، یکشنبه گذشته سیدعلی پاکنژاد فرماندار گناوه در جلسه کتابخوانی این شهرستان حاضر شد و کتاب به دست گرفت.
پاکنژاد در این زمینه گفت: توسعه فرهنگ کتابخوانی یکی از اولویت‌هاست و همه باید در این زمینه کوشا باشند و جایگاه مسئولین در این زمینه غیرقابل انکار است.
فرماندار گناوه تاکید کرد: کتاب و کتاب خوانی در فرآیند توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع امروزی نقش مؤثری دارد و بدون در نظر گرفتن آن، ‌امکان دستیابی به توسعه و پیشرفت مطلوب وجود ندارد.
پاکنژاد در این زمینه افزود: در راستای تشویق و ترغیب افراد به موضوع کتابخوانی جایگاه تشکل‌های مردم‌نهاد غیرقابل انکار است و خوشبتخانه در این شهرستان تشکل‌های فعالی وجود دارد که باید از آنها حمایت شود.
وی درباره حضور در این جلسه نقد و بررسی کتاب نیز به خبرنگار ما گفت: مسئولان با توجه به جایگاه اجتماعی خود می‌تواند نقش قابل توجهی در توسعه فرهنگ کتابخوانی داشته باشند به همین دلیل امروز در جلسه کتابخوانی حاضر شدم .
فرماندار گناوه درباره این جلسه نقد و بررسی کتاب تاکید کرد: جلسات نقد و بررسی کتاب علاوه بر ارتقاء کیفیت و محتوای کتب خواهد شد بلکه در اصلی‌ترین دستاورد آن افزایش فرهنگ کتابخوانی با علاقمند کردن مخاطبان به این موضوع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها