نوای «عصر خانواده» از سیستان و بلوچستان

علی‌اکبر کریمی، تهیه‌کننده برنامه عصر خانواده که از شبکه دو پخش می‌شود، درباره پخش این برنامه در هفته وحدت به جام‌جم گفت: با توجه به این‌که ما هفته وحدت را پیش رو داریم، به همین مناسبت از روز چهارشنبه 29 آبان به مدت چهار روز ویژه‌برنامه عصر خانواده را با تم وحدت از سیستان و بلوچستان پخش می‌کنیم. احتمال دارد چابهار اولین شهری باشد که برنامه را از آنجا پخش خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۶۸

وی ادامه داد: هدف ما این است که اتحاد و همبستگی را در سراسر ایران به تصویر بکشیم. ضمن اینکه از این طریق سیستان و بلوچستان را هم معرفی کنیم. همچنین به مضامینی همچون صلح و دوستی، گردشگری، آداب و رسوم، صنایعدستی، موسیقی محلی، غذاهای محلی و سبک زندگی این بخش از ایران را به مخاطبان نشان میدهیم تا از طریق برنامه عصر خانواده بیشتر با چنین مباحثی در استان سیستان و بلوچستان آشنا شوند.

این تهیهکننده درباره انتخاب سیستان و بلوچستان از میان دیگر شهرهای ایران توضیح داد: واقعیت این است که من قبل از تهیهکنندگی برنامه عصر خانواده، سالها تهیهکننده برنامه سیمای خانواده بودم و به استانهای مختلف سفر کرده و به معرفی آن پرداختیم، اما سیستان و بلوچستان جزو استانهایی است که کمتر به آن پرداخت شده، در حالی که ظرفیت زیادی دارد.

کریمی عنوان کرد: البته به مضمون دیگری همچون اتحاد و همبستگی بین شیعه و سنی هم میپردازیم که همیشه رسول اکرم(ص) بر آن تاکید داشتند. امیدواریم بتوانیم با ویژهبرنامه عصر خانواده در هفته وحدت، نظر مخاطبان را در این هفته تامین کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها