هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس، روزهای بسیار مهمی را تجربه می‌کند. بشار رسن وقتی قرار بود به پرسپولیس بیاید، قطعا فکرش را هم نمی‌کرد که روزی با ده‌ها پیشنهاد ریز و درشت مواجه شود، اما حالا این اتفاق برایش رخ داده و نه‌تنها از سوی مدیر برنامه‌های خودش، بلکه از طرف چند مدیربرنامه سرشناس ایرانی و دو آژانس بین‌المللی نقل و انتقال بازیکن، پیشنهادهای جذابی دریافت کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۵۷

یکی از نزدیکان این بازیکن عراقی به جامجم گفت: «بشار میتواند به راحتی بین پیشنهادهای خوبی که به دستش رسیده، انتخاب مهمی داشته باشد. البته او تمام تمرکزش روی کار در پرسپولیس و ادامه همکاری با این باشگاه است، اما شرایطی برایش ایجاد شده که از لیگ کشورهای عربی، ترکیه، روسیه و حتی دو کشور اروپایی، پیشنهاد دریافت کرده است. اگر این وضعیت ادامه یابد، شاید بشار انتخاب دیگری داشته باشد و در پایان فصل که قراردادش با سرخپوشان به اتمام میرسد، این تیم را به قصد حضور در سطح بالاتری از فوتبال ترک کند.»

از سوی دیگر، بشار در مذاکراتش با مدیران باشگاه، مسائل دیگری را مطرح کرده بود و به این اجماع رسیده بودند که فعلا هیچ تصمیمی در مورد جدایی از پرسپولیس نگیرد، اما مدیران برنامه با وسواس زیادی مشغول هوایی کردن بشار هستند و برانکو طبیعتا از این وضعیت نگرانیهایی در ذهنش دارد. باید دید هافبک عراقی سرخها تا چه زمانی میتواند مقابل این همه فشار، طاقت بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها