مالیات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به موقع پرداخت می‌شود

معاون هماهنگی اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مورد معافیت مالیاتی این ستاد گفت: همه فعالیت‌های اقتصادی ستاد مشمول پرداخت مالیات است و ستاد اجرایی به اذعان مکرر مسؤولان سازمان مالیاتی از مؤدیان خوب و خوش‌حساب مالیاتی است.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۴۹

به گزارش فارس، سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگیهای اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: تمام فعالیتهای اقتصادی ستاد مشمول پرداخت مالیات است و ستاد اجرایی به اذعان مکرر مسؤولان سازمان مالیاتی از مؤدیان خوب و خوشحساب مالیاتی است که همیشه مالیات خود را در زمان مقرر پرداخت کردهاند.

سیدهاشمی افزود: همانگونه که مسؤولان سازمان مالیاتی در اصلاح خبر نادرست منتشر شده بیان کردند، به استناد تبصرههای ماده ۲ قانون مالیاتهای مستقیم، تمام فعالیتهای اقتصادی بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی و همچنین وزارتخانهها و شهرداریها به هر نحوی، مشمول پرداخت مالیات بوده و معافیت ندارند. بر همین اساس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مالیات عملکرد همه فعالیتهای اقتصادی خود و همچنین تمام مالیاتهای تکلیفی و ارزش افزوده را در سالهای گذشته پرداخت کرده است.

وی در پایان افزود: این در حالی است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نهتنها از یک ریال بودجه دولتی استفاده نمیکند، بلکه تمام درآمدهای فعالیتهای اقتصادی خود را صرف فعالیتهای محرومیتزدایی و امور خیریه و عامالمنفعه بخصوص در حوزههای اجتماعی میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها