کد خبر: ۱۱۷۴۸۹۶
معرفی سریال های سینمای خانگی که به زودی روانه بازار می شوند

این روزها بازار سریال های خانگی بسیار رونق گرفته و پس از حضور موفق سریال هایی نظیر شهرزاد و ساخت ایران، این روزها منتظر ارائه سریال های جدید مانند ریکاوری و رقص روی شیشه هستیم.

رقص روی شیشه

سریال رقص روی شیشه محصول 1397 به کارگردانی مهدی گلستانه از جدید ترین تولیدات شبکه نمایش خانگی می باشد.

این سریال پس از سریال های شهرزاد، گلشیفته، ساخت ایران و ممنوعه قرار است که اواسط آذرماه پخش شود.

در سریال رقص روی شیشه بهرام رادان، هانیه توسلی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، امیر آقایی، مهتاب کرامتی, حامد کمیلی و فرزاد فرزین به ایفای نقش پرداخته اند.

مهدی گلستانه (کارگردان) پارسال سریال محبوب عاشقانه را با بازی محمدرضا گلزار و مهناز افشار برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

رقص روی شیشه یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت، در ستایش خانواده و به لحاظ تعداد کاراکتر با «عاشقانه» متفاوت است زیرا چهره های سینمایی بیشتری در این سریال حضور خواهند داشت. به طور کلی تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی نیازمند استفاده از بازیگران چهره است با این حال ۲ بازیگر تازه کار نیز در «رقص روی شیشه» به ایفای نقش می پردازند.



نویسنده این سریال ابوالفضل کاهانی برادر کوچکتر عبدالرضا کاهانی کارگردان پرحاشیه سینما و فیلم توقیفی «ارادتمند نازنین بهاره تینا» است.

کاهانی کوچک که در گروه کارگردانی فیلم «استراحت مطلق» حضور داشت سابقه کارگردانی نمایش هایی مانند «جشن بیخودی» و «پذیرایی» را داشته است. مهدی گلستانه با اشاره به روند نگارش این سریال گفت: در این سریال که حداقل در ۲۶ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود از حضور بیش از ده خواننده سود خواهیم برد؛ خوانندگانی که از یاس (یاسر بختیاری) رضا صادقی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، هوروش بند،مهدی مقدم و مهدی یغمایی تا محمد زندوکیلی، رضا بهرام، انوشیران تقوی و فرزاد فرزین را دربرمیگیرد و هر کدام قطعاتی را برای سریال خواهند خواند.

شما مخاطبان گرامی می توانید این سریال را از مراکز پخش و یا برای دانلود سریال رقص روی شیشه به صورت قانونی از وب سایت های معتبر تهیه نمایید.

ریکاوری

ریکاوری نام سریال جدید شبکه نمایش خانگی و متعلق به شرکت دنیای هنر است که در بهار سال 1397 در سکوت کامل خبری ساخته شده و قرار است از اواخر آبان پخش شود تا جایگزین سریال پرمخاطب ساخت ایران 2 بشود.

ریکاوری را که بهادر اسدی کارگردانی کرده است به نویسندگی مهرداد نیکنام و تهیه کنندگی جمال گلی و با بازیگران مشهوری چون هومن برق نورد، پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، مریم معصومی، شیوا طاهری و ندا قاسمی به زودی خواهید دید.

از بهادر اسدی که شاید نام آشنایی برای شما نداشته باشد پیش تر فیلم های نه چندان معروف جاده مه آلود و کارت به کارت را شاهد بوده ایم. در کارت به کارت رها بیگلی حسابدار شرکتی است که طی تماس تلفنی از شخصی ناشناس اطلاعات شخصی اش را در اختیار آن شخص گذاشته و دچار دردسر می شود.

فیلم جاده مه آلود نیز که یک نیمه درام خانوادگی است نوشته فرهاد نقدعلی و محصول برج اسپند سال 93 ساخته شد. بازیگران این فیلم آشا محرابی، فریبا نادری، رامتین خداپناهی، رامبد شکرابی، مرتضی کاظمی و زهره حمیدی می باشند.

در خلاصه داستان سریال ریکاوری آمده است که : داستانی است درباره رفاقت، عشق و خیانت بین سه خانواده‌ی بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله‌ی پرفروشی‌ است و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند، هرکدام در زندگی مشترکشان دچار مسائلی شده‌اند و برای فرار از زندگی روزمره و کاری و چند روز دوری از همسرانشان تصمیم می‌گیرند بدون اطلاع خانواده به سفر مجردی و به اصطلاح خودشان ریکاوری بروند.

این سریال در خفا و سکوت فیلمبرداری شد تا جایی که کمتر کسی از ساخت این سریال با خبر بود و وقتی به یکباره خبر پخش آن منتشر شد همه در این تعجب بودند که این سریال چه زمانی فیلمبرداری شده است که الان میخواهد در شبکه نمایش خانگی پخش شود؟

لازم به ذکر است که در هفته نخست مهر ماه 97 میثم ابراهیمی خواننده پرکار و محبوب این روزهای تلویزیون که تیپیکال سریال های اخیر نیز بوده است آهنگی با عنوان ریکاوری را به عنوان موزیک تیتراژ سریال ریکاوری روانه دنیای مجازی کرد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

شما مخاطبان گرامی می توانید این سریال را از مراکز پخش و یا برای دانلود سریال ریکاوری به صورت قانونی از وب سایت های معتبر تهیه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها