بیرانوند در گفت‌وگو با سایت AFC

دوست دارم مرد سال آسیا شوم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، تمام تجربه‌ای را که از جام‌جهانی اخیر به دست آورده در راه موفقیت پرسپولیس به کار گرفته است. این بخشی از تمجید سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ایران است. مردی که دو سیو عالی در برابر دو ابرستاره به نام‌های رونالدوی پرتغالی و ژاوی اسپانیایی در یک سال دارد. او که یکی از دلایل مهم صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیاست، در این گفت‌وگو حرف‌های جالبی زد:
کد خبر: ۱۱۷۳۸۷۷

نمیتوانم مانند ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده باشم. حجازی یک مرد فوقالعاده بود که به احترام برای ارزشهای اخلاقی شناخته شده بود، من هم از او مسائل مختلفی یاد گرفتم. عابدزاده را خیلی دوست دارم و پسرش هم‌اکنون در تیم ملی هم تیمی من است.

اگر بتوانم مرد سال فوتبال آسیا شوم برای خودم و کشورم افتخار بزرگی خواهد بود. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون همواره یکی از اهداف من این جایزه بوده است. اگر مرد سال آسیا شوم، سال‌های بعد از آن لذت می‌برم.

بازی در اروپا خیلی جذاب است؛ اما حالا در آستانه این دو بازی مهم، زمان خوبی برای این انتقال نیست. بعد از جام ملت‌ها می‌شود راجع به آن نظر داد. فعلا تمام تمرکزم روی پرسپولیس است. وقتی پرسپولیس به مشکل محرومیت از نقل و انتقالات خورد، از سفر به اروپا منصرف شدم و در تیم ماندم.

حالا هدفم قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان و قهرمانی با تیم ملی در جام ملتهاست. واقعا دوست دارم بهترین دروازه‌بان آسیا در جام ملت‌های 2019 شوم. پس از جام ملت‌ها زمان کافی برای هرگونه پیشنهاد را خواهم داشت اما همانطور که همیشه گفتم دوست دارم اگر روزی از ایران خارج شدم، برای یک باشگاه بزرگ اروپایی بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها